Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Змішане навчання

Забезпечення професійного зростання, удосконалення науково-методичних умов для творчої діяльності, використовуючи набуті цінності, знання, вміння, навички і досвід у межах різних ситуацій фахової педагогічної підготовки, посилення практичної спрямованості за умови збереження фундаментальності професійної підготовки.

Змішане навчання

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Тренінговий центр для освітян ГС "Освіторія"

Розробники / розробниці програми:

Гайдученко Юрій Олександрович - викладач української мови та літератури ТОВ "НВК "Новопечерська школа", 12 років викладання. Сертифікований учитель-експерт Microsoft, переможець ХІІ Всеукраїнського конкурсу «Учитель-новатор» (2016р.), фіналіст премії Global Teacher Prize Ukraine 2018.

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Форма підвищення кваліфікації:

  • Інше

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Астрономія
  • Біологія
  • Біологія і екологія
  • Болгарська мова
  • Гагаузька мова
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Екологія
  • Економіка
  • Зарубіжна література
  • Захист України
  • Іноземна мова (англійська)
  • Іноземна мова (іспанська)
  • Іноземна мова (німецька мова)
  • Іноземна мова (французька)
  • Інформатика
  • Історія
  • Історія України
  • Історія (Всесвітня історія)
  • Кримськотатарська мова
  • Математика
  • Математика (Алгебра і початки аналізу)
  • Математика (Геометрія)
  • Мистецтво
  • Основи здоров’я
  • Початкова школа
  • Правознавство
  • Природничі науки
  • Технології
  • Українська література
  • Українська мова
  • Фізика
  • Фізика і астрономія
  • Хімія

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі

 

Модуль 1. 

Технологія Blended learning: особливості, переваги

та недоліки 


 

Модуль 2. 

"5 китів" змішаного навчання.


 

Модуль 3. 

Опануємо моделі змішаного: від теорії до повного

занурення в практику 

Модуль 4.  

Інструменти та "онлайн" родзинки для змішаного

навчання

 Знання й розуміння: 

  • концептуальних засад змішаного навчання; 
  • стратегій організації змішаного навчання; 
  • загального педагогічного потенціалу цифрових інструментів у змішаному навчанні.  

Уміння:

  • розробляти власну систему змішаного навчання; 
  • застосовувати цифрові інструменти у процесі змішаного навчання; 
  • конструювати навчальний процес із використанням сучасних цифрових технологій змішанго навачння.

Диспозиції (цінності, ставлення): 

  • усвідомлення потреби вчитися з метою самовдосконалення й самореалізації,
  • цінність особистості;
  • готовність до впровадження інновацій, гнучкість, постійний професійний розвиток; 
  • аналіз власної професійної практики.