Змішане навчання
Забезпечення професійного зростання, удосконалення науково-методичних умов для творчої діяльності, використовуючи набуті цінності, знання, вміння, навички і досвід у межах різних ситуацій фахової педагогічної підготовки, посилення практичної спрямованості за умови збереження фундаментальності професійної підготовки.
Подати заявку
412
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Тренінговий центр для освітян ГС "Освіторія"Розробники / розробниці програми:
Гайдученко Юрій Олександрович - викладач української мови та літератури ТОВ "НВК "Новопечерська школа", 12 років викладання. Сертифікований учитель-експерт Microsoft, переможець ХІІ Всеукраїнського конкурсу «Учитель-новатор» (2016р.), фіналіст премії Global Teacher Prize Ukraine 2018.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Біологія
- Біологія і екологія
- Болгарська мова
- Гагаузька мова
- Географія
- Громадянська освіта
- Екологія
- Економіка
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (іспанська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Іноземна мова (французька)
- Інформатика
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Кримськотатарська мова
- Математика
- Математика (Алгебра і початки аналізу)
- Математика (Геометрія)
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Правознавство
- Природничі науки
- Технології
- Українська література
- Українська мова
- Фізика
- Фізика і астрономія
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
Модуль 1. Технологія Blended learning: особливості, переваги та недоліки
|
Модуль 2. "5 китів" змішаного навчання.
|
Модуль 3. Опануємо моделі змішаного: від теорії до повного занурення в практику |
Модуль 4. Інструменти та "онлайн" родзинки для змішаного навчання |
Знання й розуміння:
- концептуальних засад змішаного навчання;
- стратегій організації змішаного навчання;
- загального педагогічного потенціалу цифрових інструментів у змішаному навчанні.
Уміння:
- розробляти власну систему змішаного навчання;
- застосовувати цифрові інструменти у процесі змішаного навчання;
- конструювати навчальний процес із використанням сучасних цифрових технологій змішанго навачння.
Диспозиції (цінності, ставлення):
- усвідомлення потреби вчитися з метою самовдосконалення й самореалізації,
- цінність особистості;
- готовність до впровадження інновацій, гнучкість, постійний професійний розвиток;
- аналіз власної професійної практики.