SMART-технології в професійній діяльності вчителя.
Надати інформаційну підтримку щодо SMART-освіти як нових можливостей, доцільності, своєчасності. Навчити працювати з інструментами, які необхідні кожному педагогу в сучасному світі.
Подати заявку
852
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Капустянчик ВікторіяРозробники / розробниці програми:
Капустянчик Вікторія Євгенівна ступінь вищої освіти магістр, спеціальність "Освітні, педагогічні науки"Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Методист
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: сучасні технології
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Доступний telegram-форум.
ВСТУП
SMART-освіта
- теорія
Огляд освітніх ресурсів
- інтерактивні презентації
- інтерактивні ігри
- інтерактивні уроки
Робота зі SMART-дошками
Телеграм - можливості
Розвинута інформаційно-комунікаційна компетентність
Підвищено рівень володіння ІТ
Розвинута рефлексивна компетентність
Після прохоження курсу, кожен учасник/учасниця зможе впевнено працювати з запропонованими онлайн-ресурсами, які стануть потужними інструментами у власній професійній діяльності кожного.
При виконанні усіх домашніх завдань, кожен учасник/кожна учасниця отримає сертифікат про підвищення кваліфікації.
Гарантовано отримає персональний планер.
БЛОК | кількість годин | ДЗ |
1 | 2 | рефлексія на спільнодошці |
2 | 6 | рефлексія та практична робота |
3 | 2 | рефлексія та практична робота |
4 | 2 | рефлексія та практична робота |