- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- онлайн-навчання
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Викладач
- Вчитель
- Методист
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
- Громадянська освіта
- Зарубіжна література
- Українська література
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
Можливість консультацій в індивідуальному порядку.
Зворотній зв'язок.
Питання як спосіб пізнання світу.
Актуальність запитань. Мотивація.
Класифікація запитань. Види запитань.
Система запитань.
Способи постановки запитань.
Ситуація «розумного незнання».
Сформульовано вміння виокремлювати різні типи запитань, з'ясовано, якими вони бувають, коли і навіщо потрібно їх ставити.
Удосконалено навички постановки запитань репродуктивного та евристичного характеру, що сприяє розвитку критичного мислення.
Розвиток критичного мислення.
Постановка запитань репродуктивного та евристичного характеру.
Створення діалогу на уроці.
Розвиток інтерпретаційної компетентності.