Практичний онлайн курс : «Впровадження навичок критичного мислення в освітній процес» створений на основі оригінального курсу «Integrating Critical Thinking Skills into the Exploration of Culture» .
Надати учасникам гайд, який допоможе на практиці імплементувати навички критичного мислення в освітній процес з глибоким розумінням теми та практичними навичками в реалізації.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Ремез Інна ВасилівнаРозробники / розробниці програми:
Ремез Інна Василівна - вчителька англійської мови КЗО "СШ№21" ДМР, вчитель-методист, Фулбрайтівська стипендіатка 2021 ( Fulbright TEA Program Media Literacy ), випускниця програми академічних обмінів Відділу преси, освіти та культури Посольства США 2019 ( Курс " Integrating Critical Thinking Skills into the Exploration of Culture in an EFL Setting),топ 50 за версією Teachers Innovation Cup, спікерка EdCamp.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Методист
Перелік загальних компетентностей:
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Біологія і екологія
- Географія
- Економіка
- Зарубіжна література
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (іспанська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Іноземна мова (французька)
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Правознавство
- Природничі науки
- Природознавство
- Професійна (професійно-технічна) освіта
- Українська література
- Українська мова
- Фізика і астрономія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
МОДУЛІ
•Модуль 1. Вступ.
1.Робота з сервісами Google Classroom та Padlet . (45хв)
2.Діагностичний тест.(30хв)
4.Давайте познайомимось! (45хв)
5.Я і мій клас.(45хв)
6. Глибина рефлексії.(45хв)
7. Власний погляд.(45хв)
8.Зустріч в Meet. (45хв)
•Модуль 2 . Критичне мислення.
1.Огляд: критичне мислення. (45хв)
2.Визначення критичного мислення. (60хв)
3.Дискусія про активне слухання та читання. (60хв)
4.Колесо ідентичності. (60хв)
5.Тест: Що таке критичне мислення? (30хв)
6.Зустріч в Meet. (45хв)
• Модуль 3 . Каскадування нових знань.
1.Каскадування нових знань. (45хв)
2.Візуалізація та інтерпретація. (45хв)
3.Емоційний інтелект. (45хв)
4.Поговори з колегою.(45хв)
5.Культурні «гулі» . Міжкультурна комунікація. (45хв)
6.Тест: Візуалізація та інтерпретація.(30хв)
7.Зустріч в Meet. (45хв)
• Модуль 4 . Планування уроків.
1.Як спланувати урок. Цілі. Етапи. (45хв)
2.Елементи критичного мислення на уроці . (45хв)
3.Наскрізнілінії. Культурологічні аспекти.(45хв)
4.План уроку. (60хв)
5.Відгук про план уроку колеги.(60хв)
6.Зустріч в Meet. (45хв)
•Модуль 5 . Аналіз планів уроків.
1.Планування уроків. (60хв)
2.Диференціація.(45хв)
3.Аналіз власного плану уроку. Складності та досягнення.(60хв)
4.Фідбек та корекція плану уроку. Фінальний варіант плану уроку.(60хв)
5.Запис аудіофайлу на ресурсі Vocaroo.(30хв)
6.Зустріч в Meet. (45хв)
•Модуль6. Викладання.
1.Проведення уроку.(45хв)
2.Написання есе про проведений урок.(45хв)
3. Поради колегам. (45хв)
4.Вчительський форум.(45хв)
6.Обмін думками про проведений урок.(45хв)
7.Фінальна рефлексія.(30хв)
8.Зустріч в Meet. (45хв)
До кінця шеститижневого курсу учасники отримають:
- розширене розуміння досвіду навчання та його елементів, здатність до викладання міжкультурної компетентності та навчання критичному мисленню ,навичкам активного слухання та співпереживання;
-створені плани уроків, які інтегрують наскрізні лінії та критичне мислення;
-обміркований зміст уроків та їх критичний самоаналіз.
Матеріали курсу базуються на оригінальних ресурсах курсу «Інтеграція навичок критичного мислення в дослідженні культури », що надається програмою World Learning як частина програми American English AE E Teacher Program яка спонсорується Державним департаментом США а адмініструється FHI 360 Онлайн
курс являє собою практичне завдання по каскадуванню знань на місцевому рівні випускницею програми академічних обмінів
Тема даного курсу є дуже важливою, адже розвиток критичного мислення сприяє набуттю вмінь ставити та розв’язувати завдання, що наразі в добу інтелектуалізації праці є одним з актуальних питань.
Головне завдання, яке має поставити собі кожен сучасний вчитель – навчити критично мислити, а отже, розв’язувати неординарні, креативні, складні завдання, мислити самостійно та працювати в команді, чути думку оточуючих та бути почутим, тобто розвивати мислення вищого порядку, яке називається критичним мисленням і саме цей курс призначений для розв'язання цього завдання.
Проблема , яку вирішуватимуть учасники курсу- виховання особистості, здатної розв’язувати проблемні завдання, використовуючи різні методи, сполучаючи вже отримані знання та досвід з новою інформацією на уроках та у позашкільній діяльності.
Матеріали курсу містять:
матеріали для опрацювання,
відео контент,
тестові завдання,
творчі завдання,
дискусійні завдання,
командні завдання,
онлайн сервіси для використання.
Модуль 1. Вступ.
01.11-07.11.2021
•Модуль 2 . Критичне мислення.
08.11-14.11.2021
• Модуль 3 . Каскадування нових знань.
15.11-21.11.2021
• Модуль 4 . Планування уроків.
22.11-28.11.2021
•Модуль 5 . Аналіз планів уроків.
29.11-05.12.2021
•Модуль6. Викладання.
06.12-12.12.2021