Використання інтерактивних аркушів та плакатів в освітній діяльності
формування цифрової компетентності керівних і педагогічних кадрів щодо створення інтерактивних аркушів та плакатів.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія цифрового розвитку"Розробники / розробниці програми:
Богданова Ольга, Захар ОльгаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В3. Проєктувальна компетентність
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок керівних та педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.
Зміст навчання | Кількість годин | Освітній продукт |
Тема 1. Вступ. Створення демонстраційних інтерактивних плакатів | ||
Класифікація інтерактивних плакатів та аркушів. Інтерактивний плакат, віртуальна дошка | 2 | Слухач знає поняття “інтерактивні засоби навчання”, “інтерактивні аркуші”, “інтерактивні плакати”, “віртуальні дошки”; розрізняє інтерактивні плакати та інтерактивні аркуші за їх функціональними можливостями |
Створення демонстраційних інтерактивних плакатів засобами ThingLink, Перейти за покликанням | 4 | Слухач знає основні етапи створення демонстраційних інтерактивних плакатів; уміє класифікувати інтерактивні плакати за їх наповненням та структурою; створювати інтерактивні плакати засобами ThingLink та Перейти за покликанням ; розрізняє основні об’єкти інтерактивного плаката |
Тема 2. Інтерактивні плакати для створення шкільних газет та малювання | ||
Створення шкільних газет за допомогою сервісу Canva | 3 | Слухач знає основні етапи створення шкільних газет; уміє створювати шкільні газети засобами Canva, використовуючи різні шаблони; розрізняє основні об’єкти віртуальної шкільної газети |
Створення спільних зображень за допомогою сервісу Jamboard | 3 | Слухач знає основні етапи створення спільних зображень за допомогою інтерактивних онлайн-дошок; уміє організовувати спільну роботу над зображенням засобами Jamboard для навчального предмета; розрізняє основні об’єкти онлан-дошки для малювання |
Тема 3. Інтерактивні аркуші | ||
Створення інтерактивних зошитів та аркушів засобами Liveworksheets | 3 | Слухач знає основні етапи створення інтерактивних аркушів та зошитів засобами Liveworksheets; уміє створювати шаблони та інтерактивні аркуші на основі створених шаблонів засобами Liveworksheets; розрізняє основні об’єкти інтерактивного аркуша, створеного засобами Liveworksheets |
Створення інтерактивних аркушів засобами WIZER | 3 | Слухач знає основні етапи створення інтерактивних аркушів та зошитів засобами WIZER; уміє створювати інтерактивні аркуші засобами WIZER; розрізняє основні об’єкти інтерактивного аркуша, створеного засобами WIZER |
Тема 4. Онлайн-дошки для збереження нотаток та організації спільної роботи з різноманітним контентом | ||
Організація спільної роботи учнів за допомогою віртуальної онлайн-дошки. Розміщення матеріалів на онлайн-дошці у сервісі Conceptboard | 3 | Слухач знає основні етапи організації спільної роботи за допомогою онлайн-дошки; уміє створювати інтерактивні онлайн-дошки засобами Conceptboard; розрізняє основні об’єкти онлайн-дошки, створеного засобами Conceptboard |
Організація спільної роботи та розміщення матеріалів на онлайн-дошці у сервісі Miro | 3 | Слухач знає основні етапи організації спільної роботи за допомогою онлайн-дошки, створеної засобами Miro; уміє створювати інтерактивні онлайн-дошки засобами Miro; розрізняє основні об’єкти онлайн-дошки, створеного засобами Miro |
Тема 5. Використання інтерактивних аркушів та плакатів в освітньому процесі. Підсумок | ||
Використання інтерактивних аркушів і плакатів на уроках та в якості домашнього завдання: переваги та ризики. Планування діяльності учнів. | 4 | Слухач знає переваги та ризики використання інтерактивних аркушів, плакатів, віртуальних дошок; уміє планувати діяльність учнів за допомогою інтерактивних аркушів, плакатів, віртуальних дошок; розрізняє інструменти для організації навчання на уроці, в якості домашнього завдання, для дистанційного навчання |
Підсумковий тест. Анкета учасника курсу | 2 | Слухач знає технології створення інтерактивних аркушів та плакатів за допомогою різних онлайн-ресурсів; уміє використовувати розроблені засоби в освітньому процесі; володіє різними онлайн-інструментами для створення інтерактивних аркушів та плакатів |
Всього | 30 год |
Знання:
- класифікації інтерактивних аркушів та плакатів;
- технології створення інтерактивних аркушів та плакатів за допомогою різних онлайн-ресурсів;
Уміння (навички):
- створювати інтерактивні аркуші та плакати;
- використовувати різні онлайн-інструменти для створення інтерактивних аркушів та плакатів;
- використовувати розроблені засоби в освітньому процесі