Copy: Практико-орієнтований курс "Педагогічний об'єктив: Дошкілля у стилі "хю́ґе"
Практико орієнтований курс спрямований на професійний розвиток, розширення особистісного та професійного світогляду педагогів ЗДО. Основне завдання курсу: допомогти вихователю навчитися створювати навколо дитини світ емоційної культури, розкрити ціннісний потенціал техніки MIndFulless ( практик уважності), опанувати навички формування у дошкільнят Softs skills (м"яких навичок) з акцентом на пошук "ключа до щасливого дитинства"; спонукати педагогів до організації партнерської взаємодії з батьками вихованців задля підвищення культури відповідального батьківства. В основі курсу лежить особлива життєва філософія "хю́ґе", що допомагає створити атмосферу спокою, тепла і гармонії, та вчить радіти життю, навіть якщо за вікном негода. Тому під час навчання на курсі на вас чекають: культурна інтеграція: знайомство з данськими секретами щастя, самодіагностика та рефлексія для формування позитивного сприйняття своєї професійної діяльності.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Планета ДОШКІЛЛЯРозробники / розробниці програми:
Кобилінська Олена Володимирівна. Психологиня вищої кваліфікаційної категорії центру професійного розвитку педагогічних працівників Володимир-Волинського району Волинської області. За фахом-викладачка дошкільної педагогіки та психології. Коло професійних інтересів: організація дошкільної освіти, практична психологія, андрагогіка, освіта дітей з ООП, цифрова культура та медіаграмотність педагога .Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Директор
- Логопед
- Музичний керівник
- Практичний психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інноваційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Соціально-емоційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
Спілкування у соціальній мережі: Перейти за покликанням на сторінці суб'єктаПК
Менеджер - Viber, для швидкого обміну повідомленнями та інформацією.
Подальші консультування для побудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку на Перейти за покликанням
. По закінченню курсу бажаючим учасникам буде запропоновано взяти участь у практичній апробації напрацьованих матеріалів для визначення ефективності курсу.
Розподіл матеріалу за тематичним напрямком та видами діяльності
Назва модуля | Тренінговий блок | Самостійна та групова діяльність | Тестування /рефлексія |
Вступний модуль. Знайомство з учасниками групи. Встановлення очікувань. Вироблення правил роботи в групі. |
1 год. |
| 30хв. |
Модуль 1. Ключик до щасливого дитинства або що таке дошкілля у стилі «х’юге». Цінності х’юге -дошкілля: атмосфера, присутність тут і зараз, задоволення, рівність, вдячність, гармонія, комфорт, спільнота. | 2 | 1 | 30хв. |
Модуль 2. Щасливі разом або як розвинути соціальні навички ефективної взаємодії у дошкільнят. | 2 | 1 | 30хв. |
Модуль 3. Як жити у гармонії з навколишнім та з самим собою. Розвиток емпатії та комунікативних навичок. Створення умов для позитивних емоцій дитини, забезпечення емоційного благополуччя, запобігання виникненню надмірних і нерегульованих емоційних станів | 2 | 1 | 30хв. |
2 | 1 | 30хв. | |
Модуль 4. Тут і зараз або як навчити дошкільнят заземлятися. Практики уважності у роботі з дошкільнятами | 2 | 1 | 30хв. |
Модуль 5. Шосте чуття:або про відчуття. Як вчити дітей переживати емоції. | 2 | 1 | 30хв. |
Модуль 6 Рефлексія роботи у курсі. .Обговорення напрацьованих кейсів. | 2 | 30хв. |
У результаті проходження програми підвищення кваліфікації
- сформовано здатність до збереження цінностей дитинства, що задекларовані в оновленому БКДО;
- удосконалено вміння методично грамотно застосовувати інноваційні педагогічні технології, щодо формування соціально-емоційної компетентності вихованців ЗДО;
- опанувано техніку MIndFulless (практик уважності), методики емпатійного слухання й ефективної комунікації для роботи з дітьми передшкільного віку;
- створено кейси за матеріалами курсу для практичного використання у роботі;
- набуто вміння працювати в команді, домовлятися, працювати для досягнення єдиної мети;
- проведено рефлексію власної діяльності з використанням рефлексивної матриці від Юлії Матвієнко, співзасновниці платформи інноваційної освіти EdLab, та методики ”П'ять пальців" Лотара Зайверта, керівника інституту стратегії використання часу, для побудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку.
Орієнтовний розклад роботи
Понеділок - мотиваційний день.
Вівторок - аналіз зробленого,обмін досвідом.
Середа - онлайн зустріч.
Четвер - консультування, практична допомогоа, взаємодопомога.
П"ятниця - корсності від тренерки
Субота, неділя - вихідні з користю.