Copy: Цифрові інструменти для ефективних уроків.
сприяти професійному та особистісному розвитку педагога через ознайомлення із практичним цифровими інструментами для підвищення ефективності уроку
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Освітній центр "МрійДій"Розробники / розробниці програми:
Центр неформальної освіти "Інсайт"Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (очна/денна)
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Організаційна компетентність
- Прогностична компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Географія
- Громадянська освіта
- Економіка
- Інформатика
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Природничі науки
- Технології
- Українська література
- Українська мова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
Сертифікована програма підвищення кваліфікації “Цифрові інструменти для ефективних уроків” де учасники, на прикладі уроку історії, розглянуть можливості низки онлайн-застосунків, сервісів для використання в освітньому процесі офлайн-, онлайн-, дистанційного та змішаного форматів.
Для участі потрібно зареєструватись у цій формі: Перейти за покликанням
Учасники опанують застосунки для створення цифрових дидактичних матеріалів для роботи з текстами та візульним наповненням (вправ, тестів, ігор, вікторин, опитувань, інтерактивних презентацій, книг, робочих аркушів), середовищ для спільної роботи (дошок).
Блок 1. Цифрові застосунки для роботи з текстами
— Lino - онлайн дошка;
— Factile - створення вікторин;
— WordWall - створення інтерактивних вправ;
— Classtime - сервіс для створення тестів
Блок 2. Цифрові застосунки для роботи із візуальним наповненням
— Genially - застосунок створення інтерактивного плакату/слайду;
— Emaze - створення динамічних презентацій;
— Canva - застосунки для створення захоплюючих візуальних зображень.
Спікер: Юрій Захарчук, завідувач катедри суспільно-гуманітарних дисциплін, вчитель історії в КМДШ
Перейти за покликанням " alt="🗓">Місце проведення: Київ, вул.Голосіївська, 13Г, КМДШ
Перейти за покликанням " alt="🕐">Тривалість тренінгу: 10:00-13.00
Перейти за покликанням " alt="▶️">Вартість: 250 грн (до вартості входить участь у тренінгу, кава-брейк, сертифікат учасника)
За результатами програми учасники:
Перейти за покликанням " alt="✅">отримають перелік робочих онлайн-застосунків, які можна використовувати на різних етапах уроку - офлайн-, онлайн-, дистанційного та змішаного форматів;
Перейти за покликанням " alt="✅">розглянуть ряд застосунків: Lino, Genially, Mentimeter, Emaze, WordWall, Classtime та інші, про які розповімо на тренінгу;
Перейти за покликанням " alt="✅">відпрацюють практичні навички використання застосунків.
Практичні заняття: 4 год.