Інноваційні методики підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури
розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
EdCamp-академіяРозробники / розробниці програми:
Бутурлим Тетяна Іванівна, ФОП, директорка Освітнього центру «Школа успіху», канд. пед. наук, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, учитель-інноватор, викладачка української мови та літератури ОЦ «Школи успіху» та Дистанційної школи «Меридіан», викладачка ЕдКемп-академії.Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Рефлексивна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інформатика
- Українська література
- Українська мова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
- Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
- Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
надання індивідуальних консультацій через телеграм.
1 05.04.22 Ознайомлення учасників курсу з метою, завданнями, структурою курсу. Використання інтелект-карт у процесі підготовки до ЗНО.
2 06.04.22 Використання навчальних ігор у процесі підготовки до ЗНО.
3 07.04.22 Використання інтерактивних тренажерів у процесі підготовки до ЗНО.
4 08.04.22 Використання флешкарток у процесі підготовки до ЗНО.
5 12.04.22 Використання інтерактивних аркушів у процесі підготовки до ЗНО.
6 13.04.22 Використання мемів, коміксів у процесі підготовки до ЗНО.
7 14.04.22 Використання цікавої інфографіки в процесі підготовки до ЗНО.
8 15.04.22 Техніки формування вмінь учнів аналізувати прозовий текст з української мови
9 19.04.22 Техніки формування вмінь учнів аналізувати поетичний текст з української літератури
10 20.04.22 Техніки формування вмінь учнів писати власне висловлення
11 21.04.22 Техніки формування вмінь учнів писати власне висловлення
12 22.04.22 Презентація робіт учасників-курсу. Підготовка до заліку. Контрольне тестування
Слухачі та слухачки усвідомлять важливість професійного вдосконалення, розробки авторських методичних прийомів; ознайомляться з системою інноваційної підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури; розвинуть уміння створювати інтелект-карти, флешкартки, меми, комікси, інфорграфіку, інтерактивні тренажери, навчальні ігри, інтерактивні аркуші, аналізувати прозовий текст з української мови, поетичний текст з української літератури, власне висловлення; навчаться ефективно використовувати отримані знання в освітньому процесі.
Прагнення до змін, уміння генерувати ідеї, працювати з онлайн-сервісами