- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- онлайн-навчання
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Педагог професійного навчання
- Емоційно-етична компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Проєктувальна компетентність
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
- Дошкільна освіта
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (іспанська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Іноземна мова (французька)
- Початкова школа
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
Учасники і учасниці програми підвищення кваліфікації отримають доступ до закритої групи у Facebook, де, за потреби, отримають супервізію та методичну підтримку від авторки та ведучої програми.
Учасницькому колу за запитом буде надана інформаційно-методична підтримка щодо адаптації та впровадження елементів теорії розв'язання винахідницьких задач до освітнього процесу.
1. “Чарівна паличка” для розвитку soft skills (м'яких навичок) ( 1 година)
- дивергентне та конвергентне мислення;
- загадкові друдли;
- наскрізні вміння НУШ;
- психологічна інерція.
2. Розв’язування відкритих винахідницьких задач (2 години)
- алгоритм розв’язування винахідницьких задач;
- ідеальний кінцевий результат та відкриті творчі задачі;
- розв’язання протиріч;
- як? де? і коли?
3. Адаптація інструментарію теорії розв'язання винахідницьких задач до освітнього процесу (2 години)
- деякі методи та прийоми із досвіду запровадження теорії розв'язання винахідницьких задач;
- вправи на розвиток творчої уяви;
- прийоми фантазування за Джанні Родарі.
4. Самостійна робота (1 година)
5. Креативне письмо (2 години)
- складання загадок;
- есе, казки, вірші та небилиці;
- творчі завдання для роботи з картиною;
- оцінювання творчих робіт учнів.
6. Самостійна робота (1 година)
7. Сертифікаційна робота (1 година)
Ознайомлення учасників і учасниць програми підвищення кваліфікації з практичним досвідом застосування теорії розв'язання винахідницьких задач, різноманітних методів та прийомів, які можна застосувати в освітньому процесі; підвищення компетентності педагогів з питань розвитку у дітей молодшого шкільного віку творчої уяви і креативності; розуміння учасницьким колом принципів інтеграції елементів теорії розв'язання винахідницьких задач в будь-який навчальний предмет.
Дата | Зміст програми | Кількість годин | Вид діяльності |
19.01 | “Чарівна паличка” для розвитку soft skills (м'яких навичок). | 1 год | Практична робота |
21.01 | Розв’язування відкритих винахідницьких задач. |
2 год | Практична робота |
26.01 | |||
28.01 | Адаптація інструментарію теорії розв'язання винахідницьких задач до освітнього процесу. |
2 год | Практична робота |
02.02 | |||
04.02 | Відпрацювання навичок використання вправ з елементами теорії розв'язання винахідницьких задач. |
1 год | Самостійна робота |
09.02 | Креативне письмо. | 2 год | Практична робота |
11.02. | |||
16.02 | Відпрацювання навичок використання вправ з елементами теорії розв'язання винахідницьких задач. |
1 год | Самостійна робота |
18.02 | Сертифікаційна робота (презентація напрацьованих практичних завдань). |
1 год | Сертифікація |