«Нові онлайн-сервіси: особливості створення та методика використання в освітньому процесі»
Мета: розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр мовної та цифрової освіти "Школа успіху"Розробники / розробниці програми:
Освітній центр "Школа успіху" (Тетяна Бутурулим)Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Заступник керівника
- Керівник
- Практичний психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Створення відеоуроків
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.
15 годин:
- 5 відеоуроків (5 год);
- 5 практичних онлайн-занять (5 год);
- самостійна робота - виконання 5 домашніх завдань (3 год);
- індивідуальні консультації за запитом учасників курсу (1 год);
- підготовка до заліку, контрольне тестування (1 год)
ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ: Перейти за покликанням
Очікувані результати: слухачі та слухачки курсу підвищать рівень цифрової грамотності, зокрема навчаться користуватися 14 онлайн-сервісами; сформують уміння створювати інтелект-карти, флешкартки, лінії часу, анімаційні ролики, інтерактивні книги; усвідомлять важливість використання інноваційних прийомів у роботі зі школярами / студентами.
- 5 відеоуроків;
- 5 воркшопів;
- 5 домашніх завдань;
- консультації;
- кормунікація в телеграмі;
- контрольне тестування.
Постійно
Навички створення та використання онлайн-сервісів у роботі вчителя / викладача.