Дистанційний курс "Електронне портфоліо педагога"
Формування цифрової компетентності педагогів щодо створення електронного портфоліо
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія цифрового розвитку"Розробники / розробниці програми:
Богданова Ольга ОлесіївнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Підприємницька компетентність
- Рефлексивна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок керівних та педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.
Зміст навчання | Кількість годин | Освітній продукт |
ТЕМА 1. Вимоги до створення електронного портфоліо педагога. | ||
Основні поняття технології портфоліо | 2 | Слухач знає поняття “портфоліо” та “електронне портфоліо”; уміє класифікувати портфоліо за його структурою та наповненням; розрізняє види портфоліо |
Аналіз існуючих електронних портфоліо | 4 | Слухач знає вимоги до створення електронного портфоліо; методичні рекомендації щодо створення електронного портфоліо; уміє визначити тип електронного портфоліо за видами класифікації; визначає відповідність вимогам створені електронні портфоліо. |
ТЕМА 2. Структура електронного портфоліо педагога. | ||
Створення структури електронного портфоліо | 2 | Слухач знає правила створення електронного портфоліо; уміє створювати структуру електронного портфоліо; розрізняє етапи створення електронного портфоліо |
Підбір матеріалів для портфоліо | 4 | Слухач знає різновиди матеріалів, що можуть бути в електронному портфоліо; уміє підібрати матеріали для розміщення в електронному портфоліо. |
ТЕМА 3. Створення персонального брендингу та інфографіки досягнень | ||
Створення персонального брендингу | 3 | Слухач знає поняття “персональний брендинг”; способи використання персонального брендингу у діяльності педагога; уміє узагальнювати матеріали та створювати персональний брендинг, використовуючи шаблони Genially |
Створення інфографіки досягнень | 3 | Слухач знає поняття “інфографіка досягнень”; способи використання інфографіки у діяльності педагога; основні блоки для створення інфографіки засобами Genially; уміє узагальнювати матеріали та створювати інфографіку |
ТЕМА 4. Онлайн-інструменти для створення електронного портфоліо | ||
Створення сайту/блогу-портфоліо | 6 | Слухач знає правила створення електронного портфоліо за допомогою Google Сайт та Blogger; уміє формувати структуру сайту/блогу-портфоліо відповідно до правил дизайну |
ТЕМА 5. Наповнення електронного портфоліо. Підсумок | ||
Наповнення електронного портфоліо | 4 | Слухач знає правила розміщення тексту, зображень, відео, банерів, персонального брендингу, інфографіки досягнень тощо на сайті/блозі-портфоліо; уміє розміщувати текст, зображення, відео, банери, персональний брендинг, інфографіку досягнень тощо на сайті/блозі-портфоліо; володіє технологією представлення електронного портфоліо. |
Підсумкове тестування | 2 | Слухач знає технологію створення електронного портфоліо; уміє використовувати розроблене портфоліо в освітньому процесі; володіє різними онлайн-інструментами для створення електронного портфоліо. |
Всього | 30 год |
Знання:
- технологій створення електронного портфоліо педагога;
- способів представлення електронного портфоліо педагога;
- особливості створення електронного портфоліо відповідно до потреб педагога;
Уміння (навички):
- обирати онлайн-інструменти для створення електронного портфоліо відповідно до потреб педагога;
- створювати електронне портфоліо за допомогою різних онлайн-інструментів;
Установки до:
- інноваційності;
- творчості;
- креативності;
- професійного самовдосконалення.
Навчальні заняття за програмою проходять за дистанційною формою (дистанційний курс, що розміщений у Google Classroom).