Цифрові технології та технології дистанційного навчання
розкрити принципи залучення слухачів до онлайн заходів, ознайомити з доступними цифровими платформами та інструментами, які використовуються для організації групової роботи онлайн; продемонструвати особливості групової роботи в онлайн форматі та надати інструменти створення власного онлайн продукту
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Смолінський Микола ВолодимировичРозробники / розробниці програми:
Ольга Бершадська, освітня тренерка, фасилітаторка, викладачка, співавторка рекомендацій МОН щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти Микола Смолінський, Mgr, експерт із залучення грантового фінансування з фондів Європейського союзу, бізнес-тренерОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Стосується всіх навчальних предметів
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Що таке навчання в онлайн в порівнянні з навчанням наживо. Як мінімізувати недоліки та скористатися перевагами навчання на відстані. Залучення учасників/ць в онлайн просторі та фасилітація групової роботи. Основні онлайн інструменти
- Мистецтво створення навчальних просторів в онлайні. Як підготувати себе, учасників та цифровий простір. Адаптація готових навчальних продуктів до онлайн формату
- Нові формати навчання, які стають доступні завдяки цифровим технологіям. Дизайн навчальних подій та організація ефективної роботи в онлайн
Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться / набуватимуться:
загальні: інноваційна компетентність, творчість, критичне та системне мислення, цифрова компетентність, організаційна компетентність, здатність працювати в команді та співпрацювати з іншими людьми
фахові: вміння адаптувати власний навчальний продукт до онлайн формату, ознайомлення з найбільш поширеними освітніми цифровими платформами, які використовують для організації групової роботи у форматі онлайн навчання, розуміння особливості групової роботи в онлайні в умовах дистанційної освіти