Eng

Цифрові технології та технології дистанційного навчання

розкрити принципи залучення слухачів до онлайн заходів, ознайомити з доступними цифровими платформами та інструментами, які використовуються для організації групової роботи онлайн; продемонструвати особливості групової роботи в онлайн форматі та надати інструменти створення власного онлайн продукту

Подати заявку
Суб’єкт підвищення кваліфікації: ФОП Смолінський Микола Володимирович
Розробники / розробниці програми: Ольга Бершадська, освітня тренерка, фасилітаторка, викладачка, співавторка рекомендацій МОН щодо впровадження змішаного навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти Микола Смолінський, Mgr, експерт із залучення грантового фінансування з фондів Європейського союзу, бізнес-тренер
Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
  • онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
  • Усі
Перелік загальних компетентностей:
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
  • Інше: Стосується всіх навчальних предметів
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • Г1.2. Здатність планувати освітній процес
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Що таке навчання в онлайн в порівнянні з навчанням наживо. Як мінімізувати недоліки та скористатися перевагами навчання на відстані. Залучення учасників/ць в онлайн просторі та фасилітація групової роботи. Основні онлайн інструменти
  • Мистецтво створення навчальних просторів в онлайні. Як підготувати себе, учасників та цифровий простір. Адаптація готових навчальних продуктів до онлайн формату
  • Нові формати навчання, які стають доступні завдяки цифровим технологіям.  Дизайн навчальних подій та організація ефективної роботи в онлайн

Перелік компетентностей, що вдосконалюватимуться / набуватимуться:

загальні: інноваційна компетентність, творчість, критичне та системне мислення, цифрова компетентність, організаційна компетентність, здатність працювати в команді та співпрацювати з  іншими людьми

фахові: вміння адаптувати власний навчальний продукт до онлайн формату, ознайомлення з найбільш поширеними освітніми цифровими платформами, які використовують для організації групової роботи у форматі онлайн навчання, розуміння особливості групової роботи в онлайні в умовах дистанційної освіти