«Особливості інтегрованого навчання на уроках літератури в 5 класі НУШ» (створено на основі модельної програми для ЗЗСО Т. Яценко, І. Тригуб «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної). 5-6 класи)
Мета: розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян.
Подати заявку
598
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр мовної та цифрової освіти "Школа успіху"Розробники / розробниці програми:
Освітній центр "Школа успіху" (Тетяна Бутурулим)Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Культурна компетентність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Українська література
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.
15 годин:
- 7 відеоуроків (7 год);
- самостійна робота - виконання 7 домашніх завдань (5 год);
- індивідуальні консультації за запитом учасників курсу (1 год);
- підготовка до заліку, контрольне тестування (1 год);
- презентація робіт (1 год).
ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ:
Допомога вчителю - викладання української літератури в 5 класі НУШ.
Постійно (у зручний час).
Внутрішня мотивація реалізувати інтегрований підхід у процесі викладання укр. літ.