Eng

«Особливості інтегрованого навчання на уроках літератури в 5 класі НУШ» (створено на основі модельної програми для ЗЗСО Т. Яценко, І. Тригуб «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної). 5-6 класи)

Мета: розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян.

Подати заявку
«Особливості інтегрованого навчання  на уроках літератури в 5 класі НУШ» (створено на основі модельної програми для ЗЗСО  Т. Яценко, І. Тригуб «Інтегрований курс літератур  (української та зарубіжної). 5-6 класи)
Суб’єкт підвищення кваліфікації: Освітній центр "Школа успіху"
Розробники / розробниці програми: Освітній центр "Школа успіху" (Тетяна Бутурулим)
Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
  • інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
  • Викладач
  • Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Культурна компетентність
  • Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
  • Українська література
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.

30 годин:

  • 12 відеоуроків (12 год);
  • 12 практичних онлайн-занять (12 год);
  • самостійна робота - виконання 12 домашніх завдань (6 год);
  • індивідуальні консультації за запитом учасників курсу (3 год);
  • підготовка до заліку, контрольне тестування (1 год);
  • презентація робіт (2 год).

ПРОГРАМА ЗАНЯТЬ: 

https://drive.google.com/file/d/1JH99RSChx9uFZo1bF95-nIt0oYsZYMJJ/view?usp=sharing 

 

 

 https://drive.google.com/file/d/1JH99RSChx9uFZo1bF95-nIt0oYsZYMJJ/view?usp=sharing                                                                                           

 

Допомога вчителю - викладання української літератури в 5 класі НУШ.

21 лютого - 5 березня 2022 року (далі - постійно).

Внутрішня мотивація реалізувати інтегрований підхід у процесі викладання укр. літ.