Гендерні стереотипи та їх вплив на життя і професійну діяльність
Поглибити уявлення про гендерні стереотипи, забезпечити набуття здатності розуміти і критично оцінювати гендерні проблеми сучасного суспільства, формулювати висновки та рекомендації щодо вдосконалення освітньої та майбутньої професійної діяльності на засадах гендерночутливого підходу.
Подати заявку
649
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
НЕшкола чутливого вчителюванняРозробники / розробниці програми:
Єфімцева Ганна Геннадіївна, методистка ГО "ЕдКемп Україна", сертифікована експертка з недискримінації в освіті, членкиня предметної експертної комісії з проведення антидискримінаційної експертизи Міністерства освіти і науки України. Рассказова Ольга Ігорівна - докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри соціальної роботи Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради, тренерка, сертифікована експертка з антидискримінаційної експертизи освітнього контенту, співорганізаторка просвітницького проєкту “Гендерний відкритий університет”.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Керівник фізичного виховання
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Соціальний педагог
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Емоційно-етична компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Професійна (професійно-технічна) освіта
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
Після завершення курсу наші слухачі отримують:
- сертифікат про підвищення кваліфікації;
- презентаційні матеріали;
- можливість звернутися до експерток/-тів нашої команди із запитом на консультацію.
- Що лежить в основі більшості дискримінаційних практик?
- Що таке гендерні стереотипи та в чому вони проявляються?
- Як працює стереотипізація?
- До чого призводить поширення гендерних стереотипів?
- Школа - середовище, вільне від гендерних стереотипів?
- Як досягнути чутливої професійної комунікації?
У разі успішного завершення навчання учасниці/-ки курсу здобудуть наступні результати:
- поглиблять знання про гендерні стереотипи та наслідки їх поширення;
- ознайомляться із явищем стереотипізації у розподілі гендерних ролей в суспільстві;
- здобудуть навички формулювання висновків та рекомендацій щодо гендерночутливої професійної комунікації.