Дистанційний курс "Використання сервісу Genially в електронному навчанні"
Формування цифрової компетентності керівних і педагогічних кадрів щодо використання сервісу Genially в електронному навчанні
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія цифрового розвитку"Розробники / розробниці програми:
Богданова Ольга ОлексіївнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок керівних та педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.
Зміст навчання | Кількість годин | Освітній продукт |
ТЕМА 1. Вступ. Огляд додатку Genially. Персональний брендинг | ||
Електронне навчання засобами Genially | 2 | Слухач знає поняття “електронне навчання”, “візуалізація даних”; розрізняє інструменти для візуалізації даних додатка Genially; обирає відповідний тариф для використання Genially; уміє зареєструватися у додатку Genially та використовувати логін та пароль для входу. |
Персональний брендинг | 4 | Слухач знає поняття “персональний брендинг”; способи використання персонального брендингу у діяльності вчителя; уміє створювати персональний брендинг, використовуючи шаблони Genially. |
ТЕМА 2. Інтерактивні плакати та презентації | ||
Створення інтерактивних плакатів | 3 | Слухач знає основні етапи створення інтерактивних плакатів за допомогою Genially; уміє класифікувати інтерактивні плакати за їх наповненням та структурою; створювати інтерактивні плакати засобами Genially; розрізняє основні об’єкти інтерактивного плаката |
Створення інтерактивних презентацій | 3 | Слухач знає основні етапи створення інтерактивної презентації; уміє створювати інтерактивні презентації засобами Genially; розрізняє основні об’єкти інтерактивної презентації |
ТЕМА 3. Інтерактивна інфографіка | ||
Створення інтерактивно інфографіки | 6 | Слухач знає основні блоки для створення інфографіки засобами Genially; розрізняє вертикальну та горизонтальну інфографіку; уміє створювати вертикальну та горизонтальну інтерактивну інфографіку за допомогою шаблонів Genially. |
ТЕМА 4. Віртуальний підручник. Відеопрезентації | ||
Створення віртуального підручника | 3 | Слухач знає основні етапи створення віртуального підручника; уміє створювати інтерактивний віртуальний підручник засобами Genially; розрізняє основні об’єкти віртуального підручника. |
Створення відеопрезентації | 3 | Слухач знає основні етапи створення відеопрезентації засобами Genially; уміє створювати відеопрезентації за допомогою шаблона; створювати власні шаблони для відеопрезентації. |
ТЕМА 5. Гейміфікація. Вікторина. Підсумок | ||
Створення інтерактивних вправ, ігор та вікторин | 4 | Слухач знає переваги та недоліки використання інтерактивних вправ, ігор та вікторин засобами Genially; уміє створювати інтерактивні вправи, ігри та вікторини засобами Genially |
Підсумкове тестування | 2 | Слухач знає технології візуалізації даних засобами Genially; уміє використовувати розроблені засоби в освітньому процесі; налаштовувати створені ресурси для перегляду; володіє різними інструментами додатка Genially для візуалізації даних |
Всього | 30 год |
Програмні результати навчання
Знання:
- класифікації інструментів додатку Genially;
- технології візуалізації даних;
Уміння (навички):
- створювати інтерактивні плакати, презентації, відео, інфографіку, вправи, ігри та інш.;
- використовувати різні онлайн-інструменти для створення інтерактивних плакатів, презентацій, відео, інфографіки, вправ, ігр та інш.;
- використовувати розроблені засоби в освітньому процесі;
Установки до:
- інноваційності;
- творчості;
- креативності;
- професійного самовдосконалення.