- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- дистанційна
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Асистент вихователя
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Старший вихователь
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Дошкільна освіта
Програма складається з теоретичної, практичної підготовки педагогічних працівників, а також виконання ними підсумкового тестування.
Теоретична складова Програми зорієнтована на оволодіння педагогічними працівниками основними категоріями і поняттями; цінностями дошкільної та інклюзивної освіти.
Практична складова Програми передбачає формування здатностей та готовності до організації інклюзивного навчання дітей з ООП, батьками дітей.
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників забезпечується за дистанційною, мережевою формами навчання шляхом проведення інтерактивних вебінарів, онлайн-практикумів, обговорення актуальних питань та обмін досвідом.
- знати стратегії, структуру, цілі, зміст і завдання законодавства з питань дошкільної та інклюзивної освіти;
- здійснювати суб'єкт-суб'єктну взаємодію й міжособистісне спілкування з дітьми з ООП, їхніми батьками або особами, що їх замінюють;
- впроваджувати інноваційні педагогічні технології в освітній процес закладу освіти;
- вміти адаптовувати прогресивні європейські практики та український досвід в освітній процес закладу освіти для підвищення якості дошкільної освіти.