Формувальне оцінювання як стратегія підвищення рівня навчальних досягнень учнів і покращення якості освіти.
Ознайомити учасників з теоретичними відомостями про формувальне оцінювання та особливостями практичного застосування його методів та інструментів.
Подати заявку
734
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіРозробники / розробниці програми:
КУ Привільненський «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Привільненської сільської радиОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Практичний психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Біологія і екологія
- Географія
- Громадянська освіта
- Економіка
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Іноземна мова (французька)
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Природничі науки
- Технології
- Українська мова
- Фізика і астрономія
- Фізична культура
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Сутність формувального оцінювання.
- Критерії формувального оцінювання.
- Техніки формувального оцінювання.
- Онлайн-інструменти формувального оцінювання.
- Рефлексія як спосіб зворотнього зв’язку.
Сформовано/удосконалено вміння щодо:
- здобуття нових знань, необхідних для вирішення поставленої педагогічної мети і завдань;
- використання нових форм, засобів, методів формувального оцінювання у педагогічній діяльності;
- застосування різноманітних способів формувального оцінювання в освітньому процесі;
- критичного оцінювання результатів власної професійної діяльності.
Усвідомлено потребу щодо:
- необхідності фахового зростання педагогів для успішного здійснення сучасного освітнього процесу;
- забезпечення стійкої пізнавальної мотивації учасників освітнього процесу;
- упровадження партнерських засад освітнього процесу;
- поєднання теорії та практики.