Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Формувальне оцінювання як стратегія підвищення рівня навчальних досягнень учнів і покращення якості освіти.

Ознайомити учасників з теоретичними відомостями про формувальне оцінювання та особливостями практичного застосування його методів та інструментів.

Формувальне оцінювання як стратегія підвищення рівня навчальних досягнень учнів і покращення якості освіти.

Розробники / розробниці програми:

КУ Привільненський «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Привільненської сільської ради

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Практичний психолог

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Астрономія
  • Біологія і екологія
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Економіка
  • Зарубіжна література
  • Захист України
  • Іноземна мова (англійська)
  • Іноземна мова (німецька мова)
  • Іноземна мова (французька)
  • Інформатика
  • Історія
  • Математика
  • Мистецтво
  • Основи здоров’я
  • Початкова школа
  • Природничі науки
  • Технології
  • Українська мова
  • Фізика і астрономія
  • Фізична культура
  • Хімія

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  1. Сутність формувального оцінювання.
  2. Критерії формувального оцінювання.
  3. Техніки формувального оцінювання.
  4. Онлайн-інструменти формувального оцінювання. 
  5. Рефлексія як спосіб зворотнього зв’язку.

  Сформовано/удосконалено вміння щодо:

  • здобуття нових знань, необхідних для вирішення поставленої педагогічної мети і завдань;
  • використання нових форм, засобів, методів формувального оцінювання у педагогічній діяльності;
  • застосування різноманітних способів формувального оцінювання в освітньому процесі;
  • критичного оцінювання результатів власної професійної діяльності.

 Усвідомлено потребу щодо:

  • необхідності фахового зростання педагогів для успішного здійснення сучасного освітнього процесу;
  • забезпечення стійкої пізнавальної мотивації  учасників освітнього процесу;
  • упровадження партнерських засад освітнього процесу;
  • поєднання теорії та практики.