Правова компетентність освітян у реаліях воєнного стану
Розвиток правової компетентності та юридичної грамотності працівників і працівниць закладів освіти з питань евакуації, втрачених документів, трудових відносин, особливостей організації освітнього процесу під час воєнного стану в країні; формування навичок, необхідних для компетентної професійної діяльності в межах нормативно-правового поля для створення відкритого, недискримінаційного, комфортного, безпечного середовища для всіх учасників освітнього процесу, дотримання принципів доброчинності, рівності, партнерства, довіри.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
EdCamp-академіяРозробники / розробниці програми:
Яна Петльована - заступниця директора з навчально-виховної роботи ВСП "Чортківський фаховий коледж економіки та підприємництва ЗУНУ", тренерка освітніх програм, проєктна та грантова менеджерка ГО «Альтернатива-Чортків», молодіжна працівниця, пластунка, юристкаНапрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- Інше: правова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Організаційна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: управлінська й правова компетентності адміністрацій закладів освіти
Модуль 1. Огляд сучасного законодавства в сфері освіти в умовах воєнного стану (2 години).
Модуль 2. Організація евакуації, відновлення втрачених документів: алгоритми дій, покрокові інструкції, розбір кейсів (2 години).
Модуль 3. Трудові відносини під час війни (2 години).
Модуль 4. Організація освітнього процесу під час воєнного стану в країні (2 години).
Модуль 5. Організація психологічної та волонтерської допомоги учасникам освітнього процесу під час війни (2 години).
Учасники та учасниці поглиблять знання щодо особливостей здійснення професійної діяльності в умовах воєнного стану; сформують та вдосконалять уміння знаходити юридично грамотні рішення в різних ситуаціях, що виникатимуть під час воєнного стану; опанують конкретними алгоритмами та покроковими інструкціями щодо розв’язання професійних завдань; навчаться оперувати чинними нормативно-правовими актами та вести діяльність у межах нормативно-правового поля з урахуванням нововведень воєнного часу.
Частина коштів, залучених за рахунок сплати за навчання буде використана для підтримки волонтерського руху.
Графік проведення занять за програмою
Зміст програми | К-ть годин | |
06.07 | Модуль 1. Огляд сучасного законодавства в сфері освіти в умовах воєнного стану | 2 |
08.07 | Модуль 2. Організація еакуації, відновлення втрачених документів: алгоритми дій, покрокові інструкції, розбір кейсів | 2 |
11.07 | Модуль 3. Трудові відносини під час війни | 2 |
13.07 | Модуль 4. Організація освітнього процесу під час воєнного стану в країні | 2 |
15.07 | Модуль 5. Організація психологічної та волонтерської допомоги учасникам освітнього процесу під час війни | 1,5 |
15.07 | Сертифікація (складання підсумкового тесту). | 0,5 |