Креативність – шлях до педагогічного успіху
Підвищення компетентності суб’єктів освітньої діяльності з питань розвитку креативності.
Подати заявку
824
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіРозробники / розробниці програми:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
Теоретичний модуль.
- Поняття креативності та креативного мислення.
- Креативність як складова формули 4К.
- Розвиток креативного мислення суб’єктів освітньої діяльності.
- Креативність учителя як умова розвитку творчості учня.
- Методи розвитку креативності.
Практичний модуль.
- Конструювання продуктивних творчих завдань з метою формування позитивного ставлення до власних здібностей та до роботи з дітьми.
- Вправи на розвиток вербальної креативності.
- Вправи на розвиток логічного мислення.
- Вправи на розвиток образного мислення.
- Вправи на розвиток комунікації.
- Поради психолога. Рефлексія
Сформовано/удосконалено вміння:
- встановлювати суттєві ознаки креативного мислення;
- відрізняти навчання креативного мислення від його імітації;
- визначати необхідні сфери застосування креативного мислення;
- застосовувати креативне мислення для розв’язування проблемних задач та самовдосконалення;
- створювати належні умови для розвитку креативного мислення здобувачів освіти.
Усвідомлено потребу:
- забезпечувати стійку пізнавальну мотивацію у здобувачів освіти;
- упроваджувати партнерські засади навчального процесу;
- успішно вирішувати завдання нестандартним чином;
- поєднувати теорію, практику, власні напрацювання.