Особливості організації гурткової роботи в закладах загальної середньої освіти
Навчити організовувати гурткову роботу в ЗЗСО відповідно до чинного законодавства, потреб суспільства та учасників освітнього процесу, мети й завдань гуртка/студії/секції
Подати заявку
543
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Колєснікова Т. В.Розробники / розробниці програми:
Тетяна Колєснікова, завідувач відділу інструктивно-методичної та організаційно-масової роботи Центу позашкільної роботи Краматорської міської ради, спеціаліст І категорії, керівник гуртка-методистНапрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Директор
- Заступник директора
- Керівник гуртка
- Керівник секції
- Керівник студії
- Методист
Перелік загальних компетентностей:
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Прогностична компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Позашкільна освіта
- Інше: Документознавство
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Після закінчення програми можливі подальші консультації щодо програмного забезпечення гурткової роботи в ЗЗСО
- Нормативно-правова база
- Документація керівника гуртка
- Спільне і відмінне в гуртковій роботі в системі ЗПО і ЗЗСО
- Навчальні програми з позашкільної освіти (типові, авторські, модифіковані)
- Модифікація навчальної програми від А до Я
Учасники й учасниці практикуму:
- дізнаються про нормативно-правову базу позашкільної освіти та основну документацію керівника гуртка;
- дізнаються про найпопулярніші напрями гурткової роботи та як знаходити джерела фінансування дитячого творчого колективу;
- навчаться організовувати освітній процес з урахуванням вікових особливостей вихованців та підбирати або модифікувати навчальні програми відповідно до мети й завдань гуртка/студії/секції;
- з'ясують порядок та механізм затвердження навчальної програми.