Смакуємо життя: мріємо, діємо, досягаємо!
Коучингова підтримка освітян у воєнний час, розвиток навичок самопідтримки та керування життям через розуміння власних емоцій, усвідомлення своїх цілей і вміння знаходити різні шляхи для їх досягнення, підвищення внутрішньої мотивації до самопізнання та особистісного зростання, опанування практичними інструментами для їх запровадження в педагогічній діяльності.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
EdCamp-академіяРозробники / розробниці програми:
Кубатко Людмила Іванівна, авторка програми підвищення кваліфікації, учителька української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії, Відмінник освіти України, експертка в організації та реалізації проєктів та програм у сфері неформальної освіти, професійна коучиня; Зима Наталія Володимирівна, вчитель хімії технологічного багатопрофільного ліцею з загальноосвітніми класами міста Хмельницького імені Артема Мазура, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «учитель-методист», кращий вчитель хімії за версією Global Teacher Prize 2020, координаторка регіональних (не)конференцій для шкільних педагогів міні-EdCamp Хмельницький (2017, 2018, 2021 років), спікерка регіональних (не)конференцій EdCamp 2018, 2019, 2020, 2021 років, авторка вебінарів на всеукраїнських освітніх порталах Майстриня гри «Світ Громад» з 2018 року, тренерка підліткової програми з фінансової грамотності з 2019 року, тренерка з використання антикорупційних інструментів в освіті з 2020 року.Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
Учасницькому колу пропонується навчання за іншими програмами підвищення кваліфікації, розробницями і ведучими яких є авторки програми.
Програма підвищення кваліфікації
«Смакуємо життя: мріємо, діємо, досягаємо!»
Тема | Зміст | Кількість занять по 40 хвилин | |
1 | Час жити. Смакувати чи просто проживати. | Слухаємо себе і даємо собі раду. «Помічаю-Відчуваю-Співпереживаю». Техніки самопізнання. | 2 |
2 | Хімія радості у житті.
| Дізнаємось, як гормони та нейромедіатори керують нашим життям. Ознаки, прояви і відчуття, запобіжні заходи. | 2 |
3 | Час мріяти - час визначатися. Від мрії до мети. | Мрія і мета: від омріяного до реального. Інструменти й технології постановки цілей і планування. | 2 |
4 | Як обійми допомагають досягти мети? | Розглянемо чому саме радість є запорукою досягнення мети. Техніки саморегуляції. | 2 |
5 | Час діяти - час досягати. Долаємо перешкоди. | Про мотивацію або як “не зійти з дистанції”. Вправи для розширення можливостей та пошуку нових ідей на шляху до реалізації мети та плану дій. | 2 |
6 | Чому ми «зависаємо» і що з цим робити. | Прокрастинація: причини та наслідки. Стратегії подолання прокрастинації. | 2 |
7 | Час ділитися радістю. Плекаємо вдячність. | Домовляємося з іншими і з собою. Про самоусвідомлення та вдячність собі. Практики підвищення власної цінності та вдячності собі і людям. | 2 |
8 | Знаю, вмію, використовую. | Створюємо власний “кейс” інструментів, що дозволяють планувати та діяти ефективно. | 2 |
Учасники й учасниці:
- вдосконалять уміння ставити цілі, планувати їхню реалізацію та досягати їх в найкращий спосіб для себе;
- оволодіють інструментами впливу на внутрішню мотивацію та зрозуміють як їх можна використовувати в роботі з учнівством;
- опанують практичні кейси щодо застосування цих інструментів та зроблять висновки щодо їх дієвості та ефективності;
- удосконалять уміння щодо налагодження партнерських стосунків з колегами, учнівством та батьківством;
- розвинуть такі особисті якості та навички як гнучкість, адаптивність, самоцінність, турбота про себе та про інших, позитивне мислення.
У зв'язку з практичним спрямуванням програми підвищення кваліфікації кількість учасників/-иць обмежена. На навчання зараховуються 90 осіб, які першими подали заявки. Особам, які не потрапляють до групи у цей набір, буде запропоновано взяти участь у наступному наборі на програму, коли він буде оголошений, поза конкурсом.
Після підтвердження поданої заявки учасники/-иці програми підвищення кваліфікації отримують інформаційний лист-запрошення,де викладена вся необхідна інформація про перебіг навчання (просимо про всяк випадок передивлятися папку з небажаною поштою / спамом).
Навчання за програмою завершується сертифікацією.
Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової тестової роботи. Для успішної сертифікації достатньо набрати 75 % правильних відповідей (не менше 12 правильних відповідей з 16 запитань).
Сертифікаційні роботи виконуються до 18:00 07.10.2022.
За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 23.10.2022.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.
Для комунікації з викладацьким складом створюється телеграм-група, покликання на вступ до якої зазначається в інформаційному листі-запрошенні.
Розклад занять за програмою підвищення кваліфікації
«Смакуємо життя: мріємо, діємо, досягаємо!»
Дата | Час | Тема | Тренерка |
14.09 | 16.00-16.40 16.50-17.30 | Час жити. Смакувати чи просто проживати. | Людмила Кубатко |
16.09 | 16.00-16.40 16.50-17.30 | Хімія радості у житті. | Наталія Зима |
19.09 | 16.00-16.40 16.50-17.30 | Час мріяти - час визначатися. Від мрії до мети. | Людмила Кубатко |
21.09 | 16.00-16.40 16.50-17.30 | Як обійми допомагають досягти мети? | Наталія Зима |
23.09 | 16.00-16.40 16.50-17.30 | Час діяти - час досягати. Долаємо перешкоди. | Людмила Кубатко |
26.09 | 16.00-16.40 16.50-17.30 | Чому ми «зависаємо» і що з цим робити. | Наталія Зима |
28.09 | 16.00-16.40 16.50-17.30 | Час ділитися радістю. Плекаємо вдячність. | Людмила Кубатко |
30.09 | 16.00-16.40 16.50-17.30 | Знаю, вмію, використовую. | Наталія Зима |