"Академічна доброчесність" онлайн-курс для вчителів старших класів
Надаємо вчителям знання та інструменти, необхідні для розвитку культури академічної доброчесності у класі.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Американські Ради з міжнародної освіти: ACTR/ACCELSРозробники / розробниці програми:
Американські Ради з міжнародної освіти в рамках проєкту "Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти" (Academic IQ) спільно з платформою EdEra.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Інше: Академічна доброчесність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Громадянська освіта
- Інше: Академічна доброчесність
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Плагіат та культура «копіювати/вставити» — це не лише порушення правил академічної доброчесності, а й порушення закону.
У курсі ми розглянемо поняття «академічна доброчесність» та зосередимо увагу на тому, як вчитель чи вчителька 8-11 класів може сприяти формуванню культури академічної доброчесності в учнів.
Курс пропонує інструменти для роботи з учнями старших класів: методичні рекомендації, робочий зошит, сценарії уроків, презентації, інтерактивний тест.
Знайти курс можна за покликанням: Перейти за покликанням
Вчитель розуміє поняття та цінність академічної доброчесності, має необхідні інструменти для формування культури академічної доброчесності у класі.