Онлайн-вправи та ігри (ІІ рівень)
формування фахової компетентності щодо створення інтерактивних онлайн-вправ та ігор із можливістю їх використання в освітньому процесі.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація "Центр освітніх ініціатив і інновацій"Розробники / розробниці програми:
Богданова О. О. Погромська Г. С.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.
Зміст навчання | К-ть годин | Результати |
Тема 1. СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ДИДАКТИЧНИХ ВПРАВ ТА ІГОР | ||
Створюємо інтерактивних дидактичних матеріалів в додатку StudyStack | 6 | знає функціональні можливості середовища Studystack, алгоритм роботи у середовищі уміє створювати різноманітні завдання-ігрові вправи, надавати учням доступ до завдань розрізняє завдання різних типів у пропонованих середовищах |
Створюємо інтерактивних дидактичних матеріалів в додатку Flippity | 6 | знає функціональні можливості та алгоритм роботи у середовищі Flippity уміє створювати різноманітні завдання-ігрові вправи, надавати учням доступ до завдань розрізняє завдання різних типів у пропонованих середовищах |
Створюємо інтерактивні ігри та вправи у Wordwall | 6 | знає функціональні можливості середовища; уміє створювати інтерактивні і друковані матеріали засобами середовища; персоніфіковувати завдання; отримувати детальний аналіз результатів розрізняє режими роботи з наявними версіями ігор або створення з нуля |
Огляд інтернет-сервісу для створення інтерактивних вправ eTreniki. | 6 | знає принципи роботи в інтернет-сервісі для створення інтерактивних вправ eTreniki; класифікацію вправ сервісу eTreniki; розрізняє способи організації роботи в сервісі eTreniki; способи оцінювання роботи учнів в eTreniki |
Тема 2. ОРГАНІЗАЦІЯ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ЗАКЛАДОК | ||
Віртуальні закладки з середовищем Classmill | 4 | знає функції та призначення середовища Classmill уміє створювати візуальні закладки з різних джерел; надавати доступ до сторінок; перевіряти роботи учнів; надавати зворотній зв’язок розрізняє можливості режимів учень та вчитель |
ПІДСУМОК | 2 | |
Всього годин: | 30 |
розвинуто фахову компетентність щодо створення інтерактивних онлайн-вправ та ігор та упорядкування їх засобами віртуальних закладок із можливістю використання в освітньому процесі
Освітня програма підвищення кваліфікації реалізується у дистанційній формі. Навчальні заняття за програмою проходять у дистанційному курсі, що створений та розміщений у середовищі Google Classroom
Навчально-методичне забезпечення для реалізації освітньої програми підвищення кваліфікації представлено матеріалами для самостійної роботи здобувачів освіти (онлайн-вправи, відеоматеріали, презентації, тести тощо) та списком рекомендованих інформаційних і літературних джерел відповідно до тематики.
Матеріально-технічно забезпечення: для успішної реалізації освітньої програми підвищення кваліфікації потрібен персональний комп’ютер (ноутбук, планшет, смартфон) з підключенням до Інтернет, веб-браузер Google Chrome із встановленим додатком Google Перекладач (бажано)