Специфіка підготовки до онлайн-занять з учнями в ЗЗСО в умовах воєнного стану
Розширити уявлення про можливості викокистання сучасних цифрових технологій та онлайн-ресурсів для організації соціально-виховної роботи з дітьми в ЗЗСО в умовах дистанційного навчання, удосконалити навички підбору контенту в мережі для дистанційних занять з дітьми або візуалізації власних розробок без порушення авторських прав.
Подати заявку
397
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
НЕшкола чутливого вчителюванняРозробники / розробниці програми:
Пахомова Лідія Валеріївна - кандидатка педагогічних наук, тренерка, фахівчиня з підготовки педагогічних працівників до використання інноваційних технологій у професійній діяльності, вчителька початкових класів Манченківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Люботинської міської ради Харківської області.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Педагог-організатор
- Соціальний педагог
Перелік загальних компетентностей:
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Професійна (професійно-технічна) освіта
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Після завершення курсу наші слухачі отримують:
- сертифікат про підвищення кваліфікації (за результатами складання тесту);
- доступ до матеріалів курсу;
- можливість звернутися до експерток/-тів нашої команди із запитом на консультацію.
- Які особливості проведення онлайн-занять із дітьми в умовах воєнного стану?
- Яка структура онлайн-заняття є оптимальною?
- Як забезпечити інтерактивну роботу учнів під час онлайн-заняття?
- Які цифрові технології використовувати для підготовки контенту для онлайн-занять?
У разі успішного завершення навчання учасниці/-ки курсу здобудуть наступні результати:
- ознайомляться зі специфікою дистанційної взаємодії з учнями та основними вимогами безпеки під час проведення онлайн-занять в умовах воєнного стану;
- удосконалять навички створення інтерактивних вправ для онлайн-занять за допомогою цифрових технологій;
- удосконалять навички підбору контенту в мережі для дистанційних занять з дітьми або візуалізації власних розробок без порушення авторських прав на основі ліцензії Creative Commons.