Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Специфіка підготовки до онлайн-занять з учнями в ЗЗСО в умовах воєнного стану

Розширити уявлення про можливості викокистання сучасних цифрових технологій та онлайн-ресурсів для організації соціально-виховної роботи з дітьми в ЗЗСО в умовах дистанційного навчання, удосконалити навички підбору контенту в мережі для дистанційних занять з дітьми або візуалізації власних розробок без порушення авторських прав.

Специфіка підготовки до онлайн-занять з учнями в ЗЗСО в умовах воєнного стану

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

НЕшкола чутливого вчителювання

Розробники / розробниці програми:

Пахомова Лідія Валеріївна - кандидатка педагогічних наук, тренерка, фахівчиня з підготовки педагогічних працівників до використання інноваційних технологій у професійній діяльності, вчителька початкових класів Манченківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Люботинської міської ради Харківської області.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Педагог-організатор
  • Соціальний педагог

Перелік загальних компетентностей:

  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Професійна (професійно-технічна) освіта

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

Після завершення курсу наші слухачі отримують:

  • сертифікат про підвищення кваліфікації (за результатами складання тесту);
  • доступ до матеріалів курсу;
  • можливість звернутися до експерток/-тів нашої команди із запитом на консультацію.
     
  1. Які особливості проведення онлайн-занять із дітьми в умовах воєнного стану?
  2. Яка структура онлайн-заняття є оптимальною?
  3. Як забезпечити інтерактивну роботу учнів під час онлайн-заняття?
  4. Які цифрові технології використовувати для підготовки контенту для онлайн-занять?

У разі успішного завершення навчання учасниці/-ки курсу здобудуть наступні результати: 

  • ознайомляться зі специфікою дистанційної взаємодії з учнями та основними вимогами безпеки під час проведення онлайн-занять в умовах воєнного стану;
  • удосконалять навички створення інтерактивних вправ для онлайн-занять за допомогою цифрових технологій;
  • удосконалять навички підбору контенту в мережі для дистанційних занять з дітьми або візуалізації власних розробок без порушення авторських прав на  основі ліцензії Creative Commons.