Групова робота для онлайн-навчання: ідеї, форми та інструменти реалізації
Сприяти розвитнавчити педагогів створювати онлайн-середовище для взаємодії учнів з учителем за допомогою різних форм організації спільної діяльності, онлайн-інструментів та інтерактивних дошок
Подати заявку
1165
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіРозробники / розробниці програми:
КУ Привільненський «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Привільненської сільської радиОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Біологія
- Географія
- Зарубіжна література
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Природничі науки
- Українська мова
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Особливості створення онлайн-середовища для групової роботи під час дистанційного навчання: робота на платформі Zoom.
- Огляд онлайн-інструментів та віртуальних дошок для спільної і групової роботи учнів та педагога.
- Види групової роботи на дистанційному навчанні.
- Механіки опитування в онлайні: одночасна, послідовна, передача слова, круглий стіл та ін.
- Креативні форми спільної роботи на онлайн-дошках Jamboard, Padlet, Mentimeter.
- Можливості Google-презентації для групової взаємодії.
За результатами участі у практикумі учасник удосконалить/набуде
Загальні компетентност:
- інноваційність мислення (здатність модернізувати зміст, форми, методи, прийоми та засоби освітнього процесу);
- системність мислення;
- перспективність мислення (здатність прогнозувати шляхи розвитку освітнього процесу);
- продуктивність мислення (здатність розробляти методичний матеріал);
- готовність презентувати себе й свій педагогічний досвід у онлайн форматі.
Фахові:
- підвищення професійно-педагогічної компетентності – обізнаність із новітніми науково-обгрунтованими відомостями з педагогіки, психології, методик, інноватики для створення освітньо-розвивального середовища, що сприяє цілісному індивідуально-особистісному становленню учнів;
- вдосконалення цифрової компетентності – володіння сучасними онлайн-інструментами, здатністю отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
- удосконалення процесу самопізнання й рефлексії;
- розвиток підприємницької компетентності – вміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя.
Орієнтовний графік занять:
І заняття - 24 січня 2023 - 15.30-17.30
ІІ заняття - 26 січня 2023 - 15.30-17.30
ІІІ заняття - 27 січня 2023 -15.30-17.30