Eng

Групова робота для онлайн-навчання: ідеї, форми та інструменти реалізації

Привабливість:

Сприяти розвитнавчити педагогів створювати онлайн-середовище для взаємодії учнів з учителем за допомогою різних форм організації спільної діяльності, онлайн-інструментів та інтерактивних дошок

Подати заявку
Групова робота для онлайн-навчання: ідеї, форми та інструменти реалізації
Розробники / розробниці програми: КУ Привільненський «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Привільненської сільської ради
Напрями підвищення кваліфікації:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
  • онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Усі
Перелік загальних компетентностей:
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
  • Астрономія
  • Біологія
  • Географія
  • Зарубіжна література
  • Іноземна мова (англійська)
  • Іноземна мова (німецька мова)
  • Інформатика
  • Історія
  • Математика
  • Мистецтво
  • Основи здоров’я
  • Початкова школа
  • Природничі науки
  • Українська мова
  • Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  1. Особливості створення онлайн-середовища для групової роботи під час дистанційного навчання: робота на платформі Zoom.
  2. Огляд онлайн-інструментів та віртуальних дошок для спільної і групової роботи учнів та педагога.
  3. Види групової роботи на дистанційному навчанні.
  4. Механіки опитування в онлайні: одночасна, послідовна, передача слова, круглий стіл та ін.
  5. Креативні форми спільної роботи на онлайн-дошках Jamboard, Padlet, Mentimeter. 
  6. Можливості Google-презентації для групової взаємодії.

За результатами участі у практикумі учасник удосконалить/набуде

Загальні компетентност:

  • інноваційність мислення (здатність модернізувати зміст, форми, методи, прийоми та засоби освітнього процесу);
  • системність мислення;
  • перспективність мислення (здатність прогнозувати шляхи розвитку освітнього процесу);
  • продуктивність мислення (здатність розробляти методичний матеріал);
  • готовність презентувати себе й свій педагогічний досвід у онлайн форматі.

Фахові:

  • підвищення професійно-педагогічної компетентності – обізнаність із новітніми науково-обгрунтованими відомостями з педагогіки, психології, методик, інноватики для створення освітньо-розвивального середовища, що сприяє цілісному індивідуально-особистісному становленню учнів;
  • вдосконалення цифрової компетентності – володіння сучасними онлайн-інструментами, здатністю отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
  • удосконалення процесу самопізнання й рефлексії;
  • розвиток підприємницької компетентності – вміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя.

 

Орієнтовний графік занять: 

І заняття - 09 листопада 2022 - 18.00-20.00

ІІ заняття - 10 листопада 2022 - 18.00-20.00

ІІІ заняття - 11 листопада 2022 -18.00-20.00