Креативність для креативних
Сприяння активізації творчого потенціалу педагогів шляхом використання інтерактивних форм організації навчальної діяльності, розвитку креативності учасників освітнього процесу; підвищення компетентності суб’єктів освітньої діяльності з питань розвитку креативності.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіРозробники / розробниці програми:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Біологія і екологія
- Географія
- Дошкільна освіта
- Зарубіжна література
- Іноземна мова (англійська)
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Українська мова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В2.3. Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Учасники курсу отримують презентації та дидактичні матеріали занять
Програма курсу, що є логічним продовженням заняття “Креативність - шлях до педагогічного успіху”, складається 4 онлайн-тренінгів, упродовж яких у процесі практичної роботи закріплюються, уточнюються та поглиблюються знання, уявлення, поняття про креативність, її роль у професійній діяльності педагога. Форми, методи та прийоми, які використовуються в ході активної взаємодії учасників, допоможуть відповісти на ряд питань: як розвивати власну креативність та сприяти її розвитку у вихованців, в учнів та учениць? як створити креативне середовище, що стимулює допитливість та уяву? Щоб спонукати педагогів генерувати власні креативні ідеї для занять, уроків, передбачено виконання та конструювання:
- продуктивних творчих завдань з метою формування позитивного ставлення до власних здібностей та до роботи з дітьми;
-вправ на розвиток вербальної креативності, комунікації, логічного та образного мислення.
Сформовано/удосконалено вміння:
- встановлювати суттєві ознаки креативного мислення;
- визначати необхідні сфери застосування креативного мислення;
- застосовувати креативне мислення для розв’язання проблемних задач та самовдосконалення;
- створювати сприятливі умови для розвитку креативного мислення здобувачів освіти.
Усвідомлено потребу:
- упроваджувати партнерські засади навчального процесу;
- успішно вирішувати завдання нестандартним чином;
- поєднувати теорію, практику, власні напрацювання.
Орієнтовний графік занять:
21.04. - 17.30-19.30
05.05. - 17.30-19.30
12.05. - 17.30-19.30
19.05.- 17.30-19.30
26.05. - 17.30-19.30
Дата та час проведення занять можуть змінюватись з урахуванням безпекової ситуації, про що оперативно буде повідомлено зареєстрованих учасників.