Усвідомлене читання – skills на все життя
ознайомити працівників освіти із особливостями та методиками усвідомленого читання під час викладання природничих та філологічних дисциплін та їхнім використанням у дистанційному навчанні та змішаному навчанні.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Дистанційна Академія ВГ ОсноваРозробники / розробниці програми:
Дистанційна Академія ВГ Основа та Садкіна Вікторія Іванівна, редакторка ВГ «Основа», авторка посібників із загальної методики викладання та посібників для учнів та підручника з географії.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Культурна компетентність
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Організаційна компетентність
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
Щодня ми щось читаємо: оголошення на дверях під’їзду, інструкцію з користування побутовою технікою, новини в інтернеті тощо. А чи знаєте ви, що переважна більшість кредитних боржників — це люди, які не вміють ПРАВИЛЬНО прочитати (усвідомити) банківський договір?
Тому запрошуємо на наш вебінар!
Розповімо як розвинути навички УСВІДОМЛЕНОГО ЧИТАННЯ. Як працювати з усією різноманітністю інформації: рекламні оголошення, графіки та діаграми, уривки з автобіографій, інформаційні бюлетені тощо.
Розглянемо завдання у форматі PISA (Програма міжнародного оцінювання учнів) які спрямовані на відпрацювання загального розуміння змісту тексту, пошуку фактів, запам’ятовування ключових моментів прочитаного.
Зміст:
1.Поняття «усвідомлене читання», «функціональна неграмотність».
2.Результати дослідження PISA українських школярів в галузі читання. Порівняння з
країнами ОЕСР.
3.Методи читання за М. Адлером
4. Кому навичка усвідомленого читання може бути корисною?
5. Як працювати з текстами за методикою PISA?
6. Приклади суцільних та несуцільних текстів та їхнє опрацювання за допомогою
питання та завдань у форматі PISA.
Учаснику вебінару ознайомляться із особливостями та методиками
усвідомленого читання під час викладання природничих та філологічних дисциплін та їхнім використанням у дистанційному навчанні та змішаному навчанні.