Освітній АВТОРИТЕТ: роль педагогів України в становленні іміджу вітчизняного шкільництва
Залучення педагогічної спільноти до популяризації особистостей освітньої галузі з власним інноваційним індивідуально-фаховим потенціалом, обговорення актуальних питань вітчизняного шкільництва, з’ясування основних теоретико-дидактичних засад минулого й сьогодення, обміну досвідом, координації практикоорієнтованих завдань і їх розв’язання; у партнерському середовищі однодумців підвищити кваліфікацію на засадах рівності, взаємоповаги, прозорості, підзвітності, відповідності державній освітній політиці.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Півторак Віталій РомановичРозробники / розробниці програми:
Педагогічного музею України НАПН Калуське міськрайонне відділення Української бібліотечної асоціації Івано-Франківське обласне відділення Малої академії наук України Калуський ліцей ім. Дмитра Бахматюка Калуської міської ради Івано-Франківської областіОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- дуальна
Види підвищення кваліфікації:
- науково-практична конференція
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Методист
- Начальник
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Соціальний педагог
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Проєктувальна компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Соціально-емоційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Географія
- Громадянська освіта
- Економіка
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Природничі науки
- Технології
- Трудове навчання
- Українська література
- Українська мова
- Фізична культура
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
Електронне публікування матеріалів конференції.
Взаємомайстерки.
Під час конференційного дня будуть різні форми й види діяльності для науковців освітньої галузі, менеджерів, педагогічної, учнівської, батьківської спільнот ЗЗСО й позашкілля, представників громадських неурядових інституцій та ін,
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Час | Захід |
8 листопада | |
9:30–10:00 | Реєстрація учасників/учасниць |
10:00–10:30 | Відкриття конференції. Мислительно-мистецька імпреза з нагоди 80-ліття Дмитра Бахматюка “ПЕДАГОГІЧНА СПІВПРИЧЕТНІСТЬ: ОСВІТЯНСЬКИЙ ЕКСКЛЮЗИВ” |
10:30–11:15 | Стратегічна панель |
11:15–12:45 | Робота секцій |
11:15–11:45 | Секція 1. Учителі вчителів (знакові особистості в освіті: управлінці/управлінки, менеджери/менеджерки, дидакти-викладачі/викладачки установ і закладів освіти; педагогічні династії) |
11:45–12:15 | Секція 2. Неординарні постаті вітчизняного шкільництва й позашкілля: педагогічне новаторство, громадсько-культурна діяльність |
12:15–12:45 | Секція 3. У вирі мистецьких захоплень і вподобань: педагоги/педагогині – митці/мисткині |
12:45–13:15 | Ліцейні рекреації (обід; перегляд відеоретроспекцій закладу) |
13:15–14:00 | Тренінг гуманітарної організації International Medical Corps в Україні (м. Стрий) «Емоційне здоров’я та психологічна підтримка» |
14:00–15:00 | Робота секцій |
14:00–14:30 | Секція 4. Метаморфози сьогодення: освітяни й освітянки у збройних і волонтерських формуваннях на захисті України |
14:30–15:00 | Секція 5. Бібліотекопросторінь: освітні (не)перспективні реалії |
15:00–15:30 | Підсумки. Закриття конференції |
9-12 листопада | |
9:00–23:59 | Виконання сертифікаційної роботи (для слухачів конференції, які бажають отримати сертифікат) на Національній платформі можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay» |
Учасники/учасниці
- Узагальнять інноваційний і персонал-технологізований індивідуально-фаховий досвід знакових постатей вітчизняної освіти, поширять його,
- Осмислять і обговорять актуальні питання й проблеми освітнього сьогодення, актуалізують і усвідомлять їх,
- Усвідомлять лайфхаки міжособистісної взаємодії, прийняття ефективних рішень у професійній діяльності, генерування нових ідей та виявлення й розв'язання проблем, прояву ініціативності.
ФОРМИ УЧАСТІ
- виступ із доповіддю на пленарному засіданні (онлайн чи очно);
- виступ із доповіддю на секційному засіданні (онлайн чи очно);
- публікація тез доповідей чи/або виступів (1–5 с.);
- публікація статей чи/або есеїв (5–12 ст.);
- підвищення кваліфікації (сертифікат Національної платформи можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay»):
(для спікерів/спікерок) виступ під час конференції та надсилання електронного тексту доповіді/статті, наукового чи/або науково-публіцистичного есе не пізніше, як за місяць від дня проведення заходу (до 12:00 год. 08.12.2022);
(для слухачів/слухачок) участь у дискусіях і виконання
Сертифікаційне онлайн-тестування (сертифікат Національної платформи можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay»).
18.10.2022. Розсилання інформаційних матеріалів про захід.
19.10.2022. Відкриття реєстації.
05.11.2022. Завершення реєстрації.
06.11.2022. Створення спільноти в каналі "Телеграм".
07.11.2022. Уточнення програмних нюансів, остаточне узгодження нюансів із учасниками/учасницями каналі "Телеграм".
08.11.2022. Основний захід.
09.112022. Виконання сертифікаційного завдання.
10-15.11.2022. Перевірка сертифікаційних робіт. Створення бази учасників/учасниць сертифікації.
16-25.11..2022. Генерація документів про підвищення кваліфікації на платформі.
26-30.11. Розсилання згенерованих на платформі документів про підвищення кваліфікації .
Діагностичні, конструктивні, комунікативні, аналітичні.