Програма ПРПП - 2022 (ІІІ сесія)
Сталий професійний розвиток професійних знань, умінь і навичок педагогічних працівників, відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти
Подати заявку
309
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників" Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької областіРозробники / розробниці програми:
КУ "Центр ПРПП" Новоселицької міської радиОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Незалежно від предметів викладання
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В1. Інклюзивна компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Формування етичної компетентності сучасного педагога
- Комунікація педагога із батьками. Використання актуальних технік комунікації
- Інформальна освіта – як один із шляхів професійного зростання
- Створення доступного освітнього середовища для впровадження інклюзивного навчання
- Професійне електронне портфоліо: територія успіху сучасного педагога
- Культура мовлення та ораторські здібності педагогічних працівників
Педагогічний працівник має змогу вдосконалити:
- загально-педагогічні компетентності;
- фахові компетентності (залежно від галузі знань);
- навички формування ключових компетентностей у здобувачів освіти;
- психолого-педагогічні компетентності;
- інклюзивну компетентність;
- інформаційно-комунікаційну та цифрову компетентності;
- мовні компетентності;
- емоційно-етичні компетентності