- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- Інше: Медіаграмотність
- інституційна (дистанційна)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Методист
- Педагог-організатор
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Соціально-емоційна компетентність
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- Громадянська освіта
- Початкова школа
- Інше: Медіаграмотність
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
Діти та новини. Трохи статистики.
Вікові особливості сприйняття новин.
Що лякає дітей в нудній телепередачі?
Як говорити про страшне в класі.
Практичне заняття: аналізуємо новинний випуск.
Розрізнення вікових особливостей сприйняття новин.
Виявлення можливих тем, що потребуватимуть додаткового проговорення.
Опанування методики розмов із учнями на складні теми, зниження тривожності.
Тренінг відбувається раз на місяць.