Хібукі-школа. Використання терапевтичної іграшки Хібукі в закладах освіти у воєнні і післявоєнні часи
Формування фахових компетентностей педагогічних працівників, необхідних для ефективної роботи з інтегративною іграшкою Хібукі у воєнні і післявоєнні часи; Навчання методам нормалізації психічного стану при гострих стресових ситуаціях та саморегуляції стресових станів у професійній діяльності освітян/-ок; Ознайомлення з основними формами та методами допомоги дитині та підлітку у кризовій ситуації через використання інтегративної іграшки Хібукі.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Розробники / розробниці програми:
Громадська організація «ЕдКемп Україна», Hibuki Therapy (Ізраїль), Amal (Ізраїль)Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Навчання впродовж життя
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Психологія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
Дата | Тема і зміст | Кількість годин |
10.01.2023 (15.00) | Модуль 1. Поняття «Травма». «Травма війни» та інші види травматичних переживань.
| 3 години |
12.01.2022 (15.00) | Модуль 2. Комплексний підхід у роботі з травмою (частина 1).
| 3 години |
17.01.2022 (15.00) | Модуль 2. Комплексний підхід у роботі з травмою (частина 1).
| 3 години |
19.01.2022 (15.00) | Модуль 3. Терапевтичні та педагогічні техніки в роботі з дитячою та підлітковою травмою та посттравмою.
| 3 години |
24.01.2022 (15.00) | Модуль 4. Універсальність методу Хібукі-терапія у роботі з різними видами травми.
| 3 години |
01.02.2022 - 01.03.2022 | Супервізійні зустрічі та методична підтримка. Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка вчителів та терапевтів. | 9 годин |
02.03.2022 - 15.03.2022 | Сертифікація | 4 години |
В ході оволодіння програмою підвищення кваліфікації учасники й учасниці:
- познайомляться з теоретичними основами психолого-педагогічної підтримки дітей та підлітків методом Хібукі-терапії, способами реалізації інтеграційної моделі терапії і навчання.
- розвинуть вміння діагностувати і складати індивідуальний план психолого-педагогічного супроводу дитини, що зазнала травмівних подій
- підсилять усвідомлення цілісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я дитини
Експертки/-ти:
- Доктор Шай Хен Галь. Головний психолог міністерства праці та соціальної політики. Автор методи Хібукі-терапія. (Ізраїль).
- Дафна Шарон-Максимов. Освітня психологиня. Міжнародна експертка у роботі з травмою і посттравмою у дітей та підлітків. Ведуча спеціалістка Ізраїлю.
- Галина Сищук. Учителька початкових класів вищої категорії, психологиня, сертифікована учителька. Півфіналістка Global Teacher Prize Ukraine 2020 та Teacher Innovation Cup 2020. Засновниця центру діяльнісної освіти для учнів початкової школи.
- Наталя Петренко. Практична психологиня вищої категорії. Методистка. Арттерапевтка, казкотерапевтка.
Сертифікація:
- основна умова сертифікації – присутність онлайн на 75% занять;
- успішне виконання сертифікаційного завдання (портфоліо).