Безпека дітей шкільного віку під час війни: вимір онлайн та офлайн.
Надати педагогічним працівникам інструменти для розвитку навичок онлайн та офлайн-безпеки дітей шкільного віку під час війни.
Подати заявку
7409
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ГО "Центр захищеності в Інтернеті "Стоп Секстинг"Розробники / розробниці програми:
#stop_sexтингОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Громадянська освіта
- Інформатика
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1. Психологічна компетентність
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- Г2. Організаційна компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
- перегляд короткого місячного навчання: вебінар "Вчитель - зона безпеки дитини"
- перегляд інформаційний блок до уроку з офлайн-безпеки, проведення його з учнями (зробіть, будь ласка, декілька фото проведеного уроку без облич дітей):
- для 1-4 класу Перейти за покликанням
- для 5-8 класу Перейти за покликанням
- для 9-11 класу Перейти за покликанням
- перегляд інформаційний блок до уроку з онлайн-безпеки, проведення його з учнями (зробіть, будь ласка, декілька фото проведеного уроку без облич дітей):
- для 1-4 класу: Перейти за покликанням
- для 5-8 класу: Перейти за покликанням
- для 9-11 класу: Перейти за покликанням
- заповнення звітної форми після проведених уроків: Перейти за покликанням
- ми не видаємо сертифікати виключно за перегляд вебінарів. впродовж місяця після отримання зворотної форми та виконання всіх умов навчання, ми сформуємо електронний документ підвищення кваліфікації. Ви його отримаєте в особистому кабінеті на платформі ЕдВей в розділі “Завершено”
- в разі виникнення питань пишіть нам на пошту: stopsexting.ua@gmail.com
- в разі виникнення технічних запитань звертайтеся до підтримки Перейти за покликанням та Перейти за покликанням
Вдосконалено практико-орієнтовані уміння щодо розвитку навичок онлайн та офлайн-безпеки дітей шкільного віку під час війни.
Зверніть, будь ласка, увагу, що уроки та форми зворотного зв'язку, які будуть проведені та заповнені з 22 грудня, будуть проаналізовані нашою командою з 11 січня. Сертифікати за ці уроки будуть надані протягом 2-4 тижнів січня.