Діяльнісний підхід у НУШ: ефективна комунікація та співпраця в освітньому процесі
СПРИЯТИ ПІДВИЩЕННЮ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ НУШ, РОЗШИРЕННЮ ЙОГО УЯВИ ПРО СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ОРІЄНТИРИ, УДОСКОНАЛЕННЮ НАВИЧКИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ НУШ ТА ВМІННЯ З ЕФЕКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ ТА КОМУНІКАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіРозробники / розробниці програми:
КУ Привільненський «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Привільненської сільської радиОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Біологія і екологія
- Географія
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Природничі науки
- Технології
- Угорська мова
- Фізика і астрономія
- Фізична культура
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- Г2. Організаційна компетентність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Учасники онлайн-тренінгу отримують презентацію та методичні посібники, матеріали з теми діяльнісного підходу.
1. Діяльнісний підхід як середовище для формування наскрізних умінь у Новій українській школі».
1.1. Взаємозалежність діяльнісного підходу та розвитку мотивації учнів до навчання.
1.2. Важливість командної роботи для реалізації діяльнісного підходу.
2. Сутність діяльнісного підходу
2.1 . Компетентнісний потенціал діяльнісних методів навчання.
2.2 . Характеристики діяльнісного підходу
2.3.Агентність як рушійна сила освітньої подорожі дитини.
- ПІДВИЩЕНО ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ НУШ.
- НАПРАЦЬОВАНО НАВИЧКИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ НУШ.
- УДОСКОНАЛЕНО ВМІННЯ З ЕФЕКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ ТА КОМУНІКАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ НУШ.
- РОЗГЛЯНУТО СУЧАСНІ МЕТОДИЧНІ ОРІЄНТИРИ ВЧИТЕЛЯ НУШ.