ФЛЕШКУРС "ПЕДАГОГІЧНА ІНТЕРНАТУРА ЯК СТАРТОВИЙ МАЙДАНЧИК ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДОГО СПЕЦІАЛІСТА"
Мета флешкурсу - ознайомлення з теоретичними та практичними аспектами організації педагогічної інтернатури у закладі освіти; розвиток професійної компетентності керівних та педагогічних кадрів з організації системи заходів, спрямованих на підтримку педагогічного працівника закладу освіти, призначеного на посаду вперше, у провадженні ним педагогічної діяльності та набутті (вдосконаленні) його фахової майстерності
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Розробники / розробниці програми:
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської радиОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: Флешкурс
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Консультант
- Методист
- Педагог професійного навчання
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Основи андрагогіки
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі освітні галузі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Постійний доступ до навчальних матеріалів
Зміст освітньої програми ураховує особливості професійної діяльності вчителя Нової української школи і визначається: вимогами суспільства знань щодо забезпечення закладів освіти висококваліфікованими фахівцями; основними напрямами державної політики у галузі освіти; Національною рамкою кваліфікації, освітніми стандартами, вимогами до компетентностей педагогічних працівників. Зміст програми має практичну спрямованість та охоплює: змістовну, практичну (практико зорієнтовану) і ресурсну (методичну) складові підвищення кваліфікації педагогів. Структура програми передбачає виконання таких блоків:. перегляд вебінару, опрацювання асинхронної лекції та дидактичного кейсу , тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу та виконання практичної роботи зі створення власного управлінського (педагогічного) кейсу з питання організації педагогічної інтернатури у закладі освіти.
Для виконання Програми перейдіть за покликанням: Перейти за покликанням
ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ
знання:
- алгоритму організації педагогічної інтернатури в закладі освіти;
- теоретичних і нормативних основ з питання організації педагогічної інтернатури в закладі освіти;
уміння:
- створювати систему роботи в освітньому закладі щодо забезпечення реалізації педагогічної інтернатури в закладі освіти;
Програма виконується в асинхронному режимі
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу