Eng

Освіта під час криз: «Інструменти візуального контенту для підвищення якості освітнього процесу в НУШ: Canva»

Привабливість:

star icon
Якість матеріалів
star icon
Якість викладання
star icon
Актуальність теми
Змістовність програми
star icon
Відповідність профстандарту
star icon
Доступність матеріалів
star icon
Гнучкість навчання
star icon
Злагодженість комунікації
star icon
Відповідність змісту та обсягу
star icon
Оцінювання та рефлексія
star icon
Організація процесу
star icon
Практико-орієнтованість
star icon

Ознайомити вчителів та вчительок з можливостями платформи графічного дизайну Canva та її переваг використання в освітньому процесі НУШ, опанувати практичні кейси створення візуального контенту для уроків, сприяти розвитку цифрової компетентності вчительства в умовах онлайн-навчання для підвищення інтересу та мотивації учнівства до навчання.

Подати заявку
Освіта під час криз: «Інструменти візуального контенту для підвищення якості освітнього процесу в НУШ: Canva»
Суб’єкт підвищення кваліфікації: EdCamp-академія
Розробники / розробниці програми: Трибко Олена Борисівна - учителька інформатики та математики опорного закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича Помічнянської міської ради Кіровоградської області», вчитель вищої категорії, учитель-методист. Інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEM, менторка - волонтерка Code Club України
Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
  • онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
  • Усі
Перелік загальних компетентностей:
  • Екологічна компетентність
  • Компетентності у галузі природничих наук
  • Компетентності у галузі техніки і технологій
  • Культурна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
  • Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів

п/п

ТемаВид діяльності

Кількість занять 

(40 хв.)

1.

Огляд платформи графічного дизайнуCanva. 

Структура навчального контенту (презентації, інфографіка та інтелектуальні карти, відеоконтент для уроків і соцмереж). 

Дизайн для навчального контенту.

Лекція з елементами тренінгу1
2.

Базові функції: готові шаблони, зміна шаблону, налаштування розміру дизайну. 

Створення спільного проєкту для досліджень, збереження й надання спільного доступу.

Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового.

Практична робота1
3.Мультимедійна презентація на платформі Canva: альтернатива презентації PowerPoint, відео-презентація, мобільна презентація.Лекція з елементами тренінгу1
4.

Робота з графічними зображеннями. 

Інфографіка та інтелектуальні карти на уроках в НУШ з використанням Canva.

Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового через графічне представлення текстової інформації.

Практична робота1
5.Створення унікального контенту, обкладинок, анімацій для соцмереж. Своєчасні та презентабельні публікації.Лекція з елементами тренінгу1
6.Трансформація та переформатування готових проєктів та їх удосконалення. Кейси для розвитку інформаційної та цифрової культури в учнівства.Практична робота1
 Разом 6

 

Учасниці/-ки будуть

знати й розуміти:

  • особливості використання платформи графічного дизайну Canva для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового;
  • принципи та алгоритм розробки структура навчального контенту (презентації, інфографіка та інтелектуальні карти, відеоконтент для уроків і соцмереж);
  • базові функції графічного дизайну з використанням Canva;

уміти:

  • розробляти дизайн для навчального контенту;
  • створювати спільний проєкт для досліджень; різновиди мультимедійних презентацій на платформі Canva;
  • використовувати власно створену інфографіку та інтелектуальні карти на уроках в НУШ;
  • трансформувати та переформатовувати готові проєкти та удосконалювати їх;
  • розвивати інформаційну та цифрову культуру в учнівства;
  • створювати унікальний контент, обкладинки, анімації для соцмереж.

 

У зв'язку з практичним спрямуванням програми підвищення кваліфікації кількість учасників/-иць обмежена. На навчання зараховуються 90 осіб, які першими подали заявки. Особам, які не потрапляють до групи у цей набір, буде запропоновано взяти участь у наступному наборі на програму, коли він буде оголошений, поза конкурсом.

Після підтвердження поданої заявки учасники/учасниці програми підвищення кваліфікації отримують інформаційний лист-запрошення, в якому викладена вся необхідна інформація про перебіг навчання.

Навчання за програмою завершується сертифікацією.

Для сертифікації учасникам/-ицям пропонується об’єднатися через телеграм-групу в п’ятірки, домовитися про тему проєктної діяльності, виконати її покроково. Списки утворених груп публікуються в телеграм-групі. Створюються домовленості про дизайн та вибір сторінки для розробки.

Після завершення навчання сертифікаційні роботи приймаються  до 17.02.2023.

Для того, щоб подати на перевірку сертифікаційну роботу учасники/-иці заповнюють форму зворотного зв'язку, зазначають склад авторського колективу, а також надають покликання на виконану сертифікаційну роботу.

За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації, учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 03.03.2023.

Для комунікації з викладацьким складом створюється телеграм-група, покликання на вступ до якої зазначається в інформаційному листі-запрошенні, що надсилається 03.02.2023.. 

Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.

Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.

Важливі покликання

📍 Місце проведення занять – зум-кімната. 

📍Постійне покликання для входу
Перейти за покликанням    

📍 Уся комунікація з організаторським колом і викладачкою у телеграм-групі за покликанням Перейти за покликанням

📍Записи онлайн-зустрічей будуть доступні тільки для учасників і учасниць групи за покликанням, яке надається щодня в телеграм-групі.

п/п

Тема

Дата

час

1.

Огляд платформи графічного дизайнуCanva. 

Структура навчального контенту (презентації, інфографіка та інтелектуальні карти, відеоконтент для уроків і соцмереж). 

Дизайн для навчального контенту.

06.02 

18.00-18.40

2.

Базові функції: готові шаблони, зміна шаблону, налаштування розміру дизайну. 

Створення спільного проєкту для досліджень, збереження й надання спільного доступу. 

Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового.

06.02 

18.50-19.30

3.Мультимедійна презентація на платформі Canva: альтернатива презентації PowerPoint, відео-презентація, мобільна презентація. 

08.02

18.00-18.40

4.

Робота з графічними зображеннями. 

Інфографіка та інтелектуальні карти на уроках в НУШ з використанням Canva. 

Кейси для підвищення в учнівства мотивації до навчання та пізнання нового через графічне предствалення текстової інформації.

08.02

18.50-19.30

5.Створення унікального контенту, обкладинок, анімацій для соцмереж. Своєчасні та презентабельні публікації.

10.02 

18.00-18.40

6.Трансформація та переформатування готових проєктів та їх удосконалення. Кейси для розвитку інформаційної та цифрової культури в учнівства.

10.02 

18.50-19.30

 Разом6