Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Освіта під час криз: «Смакуємо життя: мріємо, діємо, досягаємо!»

Коучингова підтримка освітян у воєнний час, розвиток навичок самопідтримки та керування життям через розуміння власних емоцій, усвідомлення своїх цілей і вміння знаходити різні шляхи для їх досягнення, підвищення внутрішньої мотивації до самопізнання та особистісного зростання, опанування практичними інструментами для їх запровадження в педагогічній діяльності.

Освіта під час криз: «Смакуємо життя: мріємо, діємо, досягаємо!»

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

EdCamp-академія

Розробники / розробниці програми:

Кубатко Людмила Іванівна, авторка програми підвищення кваліфікації,фахівчиня з управління освітніми проєктами ГО «ЕдКемп Україна», координаторка проєкту «EdCamp-академія», учителька української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії, Відмінник освіти України, експертка в організації та реалізації проєктів та програм у сфері неформальної освіти, професійна коучиня; Зима Наталія Володимирівна, вчитель хімії технологічного багатопрофільного ліцею з загальноосвітніми класами міста Хмельницького імені Артема Мазура, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання «учитель-методист», кращий вчитель хімії за версією Global Teacher Prize 2020, координаторка регіональних (не)конференцій для шкільних педагогів міні-EdCamp Хмельницький (2017, 2018, 2021 років), спікерка регіональних (не)конференцій EdCamp 2018, 2019, 2020, 2021 років, авторка вебінарів на всеукраїнських освітніх порталах Майстриня гри «Світ Громад» з 2018 року, тренерка підліткової програми з фінансової грамотності з 2019 року, тренерка з використання антикорупційних інструментів в освіті з 2020 року.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: усі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності

Учасницькому колу пропонується навчання за іншими програмами підвищення кваліфікації, розробницями і ведучими яких є авторки програми.

Програма підвищення кваліфікації 

Освіта під час криз: «Смакуємо життя: мріємо, діємо, досягаємо!»

 Тема ЗмістКількість занять по 40 хвилин
1Час жити. Смакувати чи просто проживати.

Слухаємо себе і даємо собі раду.

«Помічаю-Відчуваю-Співпереживаю».

Техніки самопізнання.

2
2

Хімія радості у житті. 


 

Дізнаємось, як гормони та нейромедіатори керують нашим життям.

Ознаки, прояви і відчуття, запобіжні заходи.

2
3Час мріяти - час визначатися. Від мрії до мети.

Мрія і мета: від омріяного до реального.

Інструменти й технології постановки цілей і планування. 

2
4Як обійми допомагають досягти мети?

Розглянемо чому саме радість є запорукою досягнення мети. 

Техніки саморегуляції.

2
5Час діяти - час досягати. Долаємо перешкоди.

Про мотивацію або як “не зійти з дистанції”. 

Вправи для розширення можливостей та пошуку нових ідей на шляху до реалізації мети та плану дій.

2
6Чому ми «зависаємо» і що з цим робити.

Прокрастинація: причини та наслідки. 

Стратегії подолання прокрастинації.

2
7Час ділитися радістю.  Плекаємо вдячність.

Домовляємося з іншими і з собою.

Про самоусвідомлення та вдячність собі.

Практики підвищення власної цінності та вдячності собі і людям.

2
8Знаю, вмію, використовую.Створюємо власний “кейс” інструментів, що дозволяють планувати та діяти ефективно. 
 
2

Учасники й учасниці:

  • вдосконалять уміння ставити цілі, планувати їхню реалізацію та досягати їх в найкращий спосіб для себе;
  • оволодіють інструментами впливу на внутрішню мотивацію та зрозуміють як їх можна використовувати в роботі з учнівством;
  • опанують практичні кейси щодо застосування цих інструментів та зроблять висновки щодо їх дієвості та ефективності;
  • удосконалять уміння щодо налагодження партнерських стосунків з колегами, учнівством та батьківством;
  • розвинуть такі особисті якості та навички як гнучкість, адаптивність, самоцінність, турбота про себе та про інших, позитивне мислення.

У зв'язку з практичним спрямуванням програми підвищення кваліфікації кількість учасників/-иць обмежена. На навчання зараховуються 90 осіб, які першими подали заявки. Особам, які не потрапляють до групи у цей набір, буде запропоновано взяти участь у наступному наборі на програму, коли він буде оголошений, поза конкурсом.

Після підтвердження поданої заявки учасники/-иці програми підвищення кваліфікації отримують інформаційний лист-запрошення,де викладена вся необхідна інформація про перебіг навчання (просимо про всяк випадок передивлятися папку з небажаною поштою / спамом).

Навчання за програмою завершується сертифікацією. 

Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової тестової роботи. Для успішної сертифікації достатньо набрати 75 % правильних відповідей (не менше 12 правильних відповідей з 16 запитань).

Сертифікаційні роботи виконуються до 18:00 17.02.2023. 

За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 03.03.2023.

Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.

Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.

Для комунікації з викладацьким складом створюється телеграм-група, покликання на вступ до якої зазначається в інформаційному листі-запрошенні, що надходить 27.01.2023. 

Розклад занять за програмою підвищення кваліфікації 

Освіта під час криз: «Смакуємо життя: мріємо, діємо, досягаємо!»

ДатаЧасТема  Тренерка
31.01 

16.00-16.40

16.50-17.30

Час жити. Смакувати чи просто проживати.Людмила Кубатко
01.02

16.00-16.40

16.50-17.30

Хімія радості у житті. Наталія Зима
02.02

16.00-16.40

16.50-17.30

Час мріяти - час визначатися. Від мрії до мети.Людмила Кубатко
03.02

16.00-16.40

16.50-17.30

Як обійми допомагають досягти мети?Наталія Зима
07.02

16.00-16.40

16.50-17.30

Час діяти - час досягати. Долаємо перешкоди.Людмила Кубатко
08.02

16.00-16.40

16.50-17.30

Чому ми «зависаємо» і що з цим робити.Наталія Зима
09.02

16.00-16.40

16.50-17.30

Час ділитися радістю.  Плекаємо вдячність.Людмила Кубатко
10.02

16.00-16.40

16.50-17.30

Знаю, вмію, використовую.Наталія Зима