ПРОФЕСІЙНЕ МОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ
МЕТА КУРСУ: розвиток мовленнєвої компетентності педагогічних працівників.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Розробники / розробниці програми:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: Флешкурс
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі освітні галузі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Постійний доступ до навчальних матеріалів
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту заняття вам необхідно:
1.Ознайомитись із асинхронною лекцією
2. Переглянути відеоурок
3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу
4.Виконати практичну роботу: створити алгоритм дій «шляхи вдосконалення професійного мовлення вчителя» та розмістити покликання в Google-формі після проходження тестування у розділі «Рефлексивний блок».
5.Також ви маєте можливість ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання
Режим доступу до курсу:
Бажаємо успіхів!
ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ
- знання:
- теоретичних відомостей про культуру мовлення вчителя;
- особливостей професійного спілкування;
- орфоепічних, граматичних, лексичних аспекти професійного мовлення;
- сучасних вимог до професійно-моральних якостей педагога;
- уміння:
- володіти комунікативно-риторичними якостями мовлення, мовленнєвими етикетом;
- використовувати засоби досягнення правильності, точності, чистоти, виразності, доречності, різноманітності та багатства українського мовлення;
- формувати особисте бачення педагогічної ситуації й самостійного визначати морально-етичні шляхи її розв’язання;
- дотримуватися вимог педагогічного етикету в практичній діяльності.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу