Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

ПРОФЕСІЙНЕ МОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ

МЕТА КУРСУ: розвиток мовленнєвої компетентності педагогічних працівників.

ПРОФЕСІЙНЕ МОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ

Розробники / розробниці програми:

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • Інше: Флешкурс

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Рефлексивна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Усі освітні галузі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність

Постійний доступ до навчальних матеріалів 

Шановні колеги!

Для успішного опанування змісту  заняття вам необхідно:

1.Ознайомитись із асинхронною лекцією

2. Переглянути  відеоурок  

3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу 

4.Виконати практичну роботу: створити алгоритм дій «шляхи вдосконалення професійного мовлення вчителя»  та розмістити покликання в Google-формі після проходження тестування у розділі «Рефлексивний блок».

5.Також ви маєте можливість ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання

 Режим доступу до курсу:

Перейти за покликанням

Бажаємо успіхів!

ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ

  • знання:
  • теоретичних  відомостей про культуру мовлення вчителя; 
  • особливостей професійного спілкування; 
  • орфоепічних, граматичних, лексичних  аспекти професійного мовлення; 
  • сучасних вимог до професійно-моральних якостей педагога; 
  • уміння:
  • володіти комунікативно-риторичними якостями мовлення, мовленнєвими етикетом; 
  • використовувати засоби досягнення правильності, точності, чистоти, виразності, доречності, різноманітності та багатства українського мовлення; 
  •  формувати особисте бачення педагогічної ситуації й самостійного визначати морально-етичні шляхи її розв’язання; 
  • дотримуватися вимог педагогічного етикету в практичній діяльності.

Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу