Ненасильницьке спілкування. Навички ННС/ННК з учнями.
Надати алгоритм дій з ненасильницького спілкування та ненасильницької комунікації з учнями закладу освіт
Подати заявку
170
![Ненасильницьке спілкування. Навички ННС/ННК з учнями.](https://edcamp-prod-portal-storage.s3.amazonaws.com/media/mpk/logo/c8d84255-c758-4952-a7d9-75eaccfa1615/%D0%9A%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8F_%D0%9D%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B5_%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D0%BA%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F._%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%BE%D0%BA_%D0%9D%D0%9D%D0%A1%D0%9D%D0%9D%D0%9A_%D0%B7_%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8.__%D0%97%D0%97%D0%A1%D0%9E_11_.png)
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Думишинець Олександр ВікторовичРозробники / розробниці програми:
Думишинець Олександр Вікторович - тренер НУШ для базової школиОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Загальноосвітня
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
• Ненасильницьке спілкування в контексті навчальної діяльності
• Медіація: Попередження та вирішення конфліктів у шкільному середовищі
• Критика за моделю ННС
Учасники та учасниці опанують:
• ефективні інструменти ненасильницького спілкування,
• сучасні комунікативні методики та зможуть їх використовувати у своїй вчительській практиці