Моніторинг якості соціальних послуг у галузі прав дитини
Поглибити уявлення про моніторинг як систематизований діагностичний процес виявлення порушень прав дитини та сформувати навички використання моніторингового інструменту з виявлення якості соціальних послуг у галузі прав дітей групи ризику.
Подати заявку
652
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
НЕшкола чутливого вчителюванняРозробники / розробниці програми:
Могилка Олександр Петрович - доктор філософії у галузі соціальної роботи, викладач кафедри психіатрії, наркології, медичної психології та соціальної роботи Харківського національного медичного університету, керівник центру "Компас" Харківського благодійного фонду "Благо". Рассказова Ольга Ігорівна - докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри соціальної роботи Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради, тренерка, сертифікована експертка з антидискримінаційної експертизи освітнього контенту.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Педагог-організатор
- Соціальний педагог
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Рефлексивна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Професійна (професійно-технічна) освіта
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д3. Рефлексивна компетентність
Після завершення курсу наші слухачі отримують:
- сертифікат про підвищення кваліфікації;
- файли з додатковими матеріалами: анкета - моніторинговий інструмент з виявлення порушень прав дітей групи ризику, інструкцію по застосуванню;
- можливість звернутися до експерток/-тів нашої команди із запитом на консультацію.
- Моніторинг якості соціальних послуг як інструмент виявлення порушень прав дитини.
- Що може підлягати моніторингу?
- Чотири кроки ефективного моніторингу прав дитини.
- Моніторинговий інструмент з виявлення якості соціальних послуг у галузі прав дітей групи ризику.
У разі успішного завершення навчання учасниці/-ки курсу здобудуть наступні результати:
- поглиблять знання про моніторинг як систематизований діагностичний процес вивчення якості соціальних послуг та виявлення порушень прав дитини;
- ознайомляться із основними кроками ефективного моніторингу прав дитини;
- здобудуть навички використання моніторингового інструменту з виявлення порушень прав дітей групи ризику.
Для отримання сертифіката про підвищення кваліфікації учасникам/учасницям вебінару потрібно пройти підсумкове тестування