Eng

Використання електроної платформи Human у навчальному процесі

Привабливість:

Оцінювання та рефлексія
Актуальність теми
star icon
Якість матеріалів
Практико-орієнтованість
Доступність матеріалів
Якість викладання
Відповідність змісту та обсягу
Організація процесу
Змістовність програми
Відповідність профстандарту
Злагодженість комунікації
Гнучкість навчання

Ознайомитись з функціоналом електронної платформи Human, особливостями ведення електронних журналів та заповнення щодеників і наповнення календарним плануванням.

Подати заявку
Суб’єкт підвищення кваліфікації: Думишинець Олександр Вікторович
Розробники / розробниці програми: Думишинець Олександр Вікторович
Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
  • очна/денна
Види підвищення кваліфікації:
  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник керівника
Перелік загальних компетентностей:
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
  • Інформатика
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність

Реєстрація
Опанування платформи та наповненя журналу
Ведення електронного щоденика, виставлення оцінок та підсумкового оцінювання
Робота та спілкування з батьками. 

Опанують навички еористування електронним журналом, заповнення електронного щоденника, ведення електронної шкільної документції.