Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Учительству про мінну безпеку: навчитися та навчити інших

підвищити поінформованість авдиторії щодо базових типів вибухонебезпечних предметів; ознайомити з правилами поведінки на територіях, що потенційно забруднені вибухонебезпечними предметами; надати методичні основи навчання дітей безпечній поведінці на зазначених територіях.

Учительству про мінну безпеку: навчитися та навчити інших

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Громадська організація «ЕдКемп Україна»

Розробники / розробниці програми:

Громадська організація «ЕдКемп Україна» і Представництво «The HALO Trust» в Україні

Напрями підвищення кваліфікації:

  • Інше: формування культури безпечної поведінки у воєнний та повоєнний час на територіях, потенційно забруднених вибухонебезпечними предметами

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Екологічна компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: формування культури безпечної поведінки

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
  • В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
  • В2.3. Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності

Базові плакати з мінної безпеки від ЕдКемпу
Брошура з матеріалами для навчання
Запис відео

Застереження: 

  • Програма має орієнтаційно-методичний характер, вона не призначена для підготовки саперів/-ок, вона не навчає розмінуванню і не спрямована на підготовку експертів і експерток з питань забезпечення протимінної безпеки
  • Програма орієнтована на дорослу авдиторію, матеріали вебінарів не призначені для занять із дітьми й учнівством. 
  • Після проходження першого модулю слухачки і слухачі навчаться розпізнавати ризики і обирати правильні рішення щодо поведінки у ситуаціях, пов’язаних з мінною небезпекою.
  • Після проходження другого модулю авдиторія дізнається про підходи, навчиться обирати зміст, форми і методи організації навчання учнівства різного віку безпечній поведінці на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни.

 

Модуль 1. «Подбаємо про себе»: основи протимінної діяльності та головне для Вашої безпеки

Модуль спрямований на підвищення обізнаності з питань:

  • загроз, наслідків і ризиків, пов’язаних з забрудненням територій вибухонебезпечними залишками війни;
  • ­небезпечних територій і індикаторів забруднення території вибухонебезпечними предметами;
  • ознак ризикованої поведінки на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни;
  • основами правил безпечної поведінки на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни.
  1. Україна і вибухонебезпечні предмети – загроза може бути будь-де.
  2. Базові знання про міни та боєприпаси.
  3. Що говорить нам про небезпеку: вчимося розпізнавати.
  4. Наслідки від забруднення територій мінами та вибухонебезпечними предметами.
  5. Поширені міти про міни та вибухонебезпечні предмети, що провокують небезпечну поведінку.
  6. Що робити, якщо…? Відповідаємо на найпоширеніші запитання.
  7. Обережність та безпечна поведінка нащодень.
  8. Підсумки і повторення найважливішого.

Модуль 2. «Подбаємо про дитину»: як розказувати дітям про мінну безпеку

Модуль спрямований на:

  • збагачення знань про безпечну і ризиковану поведінку;
  • поглиблення розуміння основних підходів і принципів навчання дітей і юнацтва безпечній поведінці на територіях, забруднених вибухонебезпечними залишками війни;
  • ознайомлення з достовірними інформаційними джерелами і ефективним методичним досвідом з навчання дітей і юнацтва безпечній поведінці;
  • отримання психолого-педагогічних рекомендацій щодо безпечного для психічного здоров’я надання сенситивної інформації учнівству різного віку.
  1. Ризикована поведінка у дітей: що її провокує та як її уникнути
  2. Глибинна дитячих знань про мінну безпеку залежно від віку
  3. Психологічний аспект розмов про мінну безпеку
  4. Робота з батьківством
  5. Матеріали для навчання дітей безпечної поведінки
  6. Зразки матеріалів і як запитати про допомогу
  7. Головні висновки.

Слухачі і слухачки ознайомляться із базовими типами мін та вибухонебезпечних предметів, алгоритмами і правилами безпечної поведінки цивільного населення на територіях, що постраждали від збройного конфлікту та потенційно забруднених вибухонебезпечними предметами; опанують методичні основи навчання дітей безпечній поведінці на зазначених територіях.

Пройти програму підвищення кваліфікації можуть як ті користувачки і користувачі, які відвідають вебінари, так і ті, хто не має такої можливості  

Під час проведення занять здійснювався запис, що доступний для перегляду користувачам/-кам, які подали заявку на навчання, яка була підтверджена

Перейти за покликанням

Після перегляду заняття у записі користувачі/-ки мають заповнити форму зворотного зв’язку.

Перейти за покликанням  

Отримати сертифікат про підвищення кваліфікації  після успішного виконання сертифікаційного завдання можуть лише особи, які подали заявку на навчання й зараховані до навчальної групи.  

Для виконання сертифікаційного завдання необхідно заповнити форму зворотного зв’язку та відповісти тестові запитання, які вона містить. 

Перейти за покликанням на форму зворотного звʼязку 

Для успішного завершення навчання необхідно набрати не менше 75% правильних відповідей із загальної кількості запитань.

Важливо! У формі зворотного звʼязку вказати електронну адресу, з якої Ви зареєструвалися на платформі EdWay і яка вказана у Вашому кабінеті професійного зростання.

За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації, які автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.

Сертифікати генеруються протягом 15 днів після заповнення форми зворотного звʼязку

Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.

Про те, як отримати документ про підвищення кваліфікації можете дізнатися у Перейти за покликанням .

Заняття відбувалися на платформі  MyOwnConference 
ТемаВид навчанняТривалістьДата та час проведення
Вебінар 1. «Подбаємо про себе»: основи протимінної діяльності та головне для Вашої безпекиВебінар1,5 год.

6 квітня (четвер) 

17:30 -19:00

Самостійна робота0,5 год.
Вебінар 2. «Подбаємо про дитину»: як розказувати дітям про мінну безпекуВебінар1,5 год.

7 квітня (пʼятниця) 

17:30-19:00

Самостійна робота0,5 год.
Сертифікація Тестування1 год.з 8 квітня