Стратегії формувального оцінювання
Допоможемо опанувати знаннями щодо впровадження формувального оцінювання у вашу діяльність. Навчимо формувати навчальні цілі та критерії оцінювання, відстежувати прогрес в навчанні учнів, надавати ефективний зворотний зв’язок, відгуки щодо навчального поступу, а також розглянемо можливості та техніки впровадження взаємонавчання, взаємооцінювання та самооцінювання.
Подати заявку
1093
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області"Розробники / розробниці програми:
Г.Марчук, директор комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області»; Л. Онисько, консультант комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області»; О.Пецкович, консультант комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області»; Н. Свойкіна, психолог комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області».Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Заступник директора
- Керівник
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Лідерська компетентність
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Прогностична компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: оцінювально-аналітична
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
- З’ясування та розуміння очікуваних результатів та критеріїв успіху.
- Отримання даних, які свідчать про навчання учнів, їх навчальний поступ.
- Надання зворотного зв’язку, відгуків щодо навчального поступу.
- Активізація учнів як навчальних ресурсів один одного.
- Активізація учнів як тих, хто відповідає за власне навчання.
- Оцінювання: психологічні особливості.
Учасники:
- опанують знаннями щодо впровадження формувального оцінювання у їхню діяльність;
- навчаться формувати навчальні цілі та критерії оцінювання, відстежувати прогрес в навчанні учнів;
- вмітимуть надавати ефективний зворотний зв’язок, відгуки щодо навчального поступу;
- розглянуть можливості та техніки впровадження взаємонавчання, взаємооцінювання та самооцінювання