«Психологічні аспекти проведення батьківських зборів»
налагодження партнерської взаємодії з учасниками освітнього процесу
Подати заявку
399
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області"Розробники / розробниці програми:
Галини Марчук, директор ЦПРПП ДМР; Наталія Свойкіна, психолог ЦПРПП ДМРОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Заступник директора
- Практичний психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: компетентність пе6дагогічного партнерства
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
1. Виховний трикутник: вимоги сьогодення.
2. Що потрібно змінити в теперішній практиці залучення батьків до активної участі в навчанні і вихованні дітей?
3. Особливості проведення батьківських зборів.
4. Взаємодія з батьками: світовий досвід.
5. «Рецепти» вдалої співпраці.
-здійснюють педагогічну взаємодію на вищому професійному рівні;
- удосконалюють професійні компетентності виховників;
- удосконалюють комунікативну компетентність.