Розширення педагогічного потенціалу за допомогою інтерактивних сервісів
Ознайомлення з різними типами інтерактивних сервісів, їх функціональними можливостями та методами їх ефективного застосування у своїй педагогічній практиці. Покращення якості навчання та підвищенні зацікавленості учнів/учениць у процесі освіти шляхом використання інтерактивних сервісів як ефективного педагогічного інструменту.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Олена ТрибкоРозробники / розробниці програми:
Трибко Олена Борисівна - «Опорного закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича» Помічнянської міської ради Кіровоградської області», вчитель-методист. Інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEM, менторка - волонтерка Code Club України.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Методист
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Методика викладання у початковій, основній та старшій школі.
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
Тематичний план
Блок 1. Про використання дистанційних технологій навчання в освітньому процесі.
Блок 2. Інтерфейс, можливості, види шаблонів та особливості інтерактивних сервісів Wordwall, Kahoot, Canva.
Блок 3. Практична частина. Початок створення власної бази інтерактивних вправ.
Блок 4. Запитання - відповіді.
Блок 5. Практико-орієнтоване завдання з розробки інтерактивної вправи за допомогою одного із інтерактивних сервісів (Wordwall, Kahoot, Canva на вибір)
Учасницьке коло програми підвищення кваліфікації отримають можливість поглибити свої знання та навички у використанні інтерактивних сервісів, що дозволить їм стати більш компетентними та впевненими в своїй педагогічній практиці; вчителі/-ки будуть ознайомлені з різними типами інтерактивних сервісів, їх можливостями та способами використання; вчителі/-ки опанують необхідні знання та практичні навички щодо ефективного застосування різних інтерактивних сервісів у навчальному процесі.
Терміни проведення: 12.06.2023
Програма підвищення кваліфікації реалізовується тільки для педагогічного колективу "Ліцею №3 "Гармонія" Помічнянської міської ради Кіровоградської області" (за попереднім запитом).
Умови сертифікації:
- Подана заявка на навчання за програмою.
- Виконання самостійної роботи - створення вправи використовуючи один з інтерактивних сервісів (Wordwall, Kahoot, Canva) до 17.06.2023 включно.
Генерація документів про підвищення кваліфікації до 26.06.2023.
Документи розміщуються у Кабінет професійного зростання на платформі - розділ Мої можливості - вкладка Завершено;
Докладніше про отримання документа у Довідковому центрі EdWay за покликанням Перейти за покликанням